Tetsu 1-A'da.
1-A'sa Shinsou da var.
Tenya1-B'de.
Açıkçası 1-A + 1-B karışık bence sorun olmaz.Midoriya'nın anlatımı
Bu gün spor festivali var. Hala 1-A ve 1-B sırasını tutturamadık. Ne biz 1-A'yız, nede 1-B'yiz. Galiba sınıfı iki gruba bölecekler. Umarım Kinoku-San ve Uraraka-San aynı gruba düşmezler. Kinoko-San, Uraraka-San'a sürekli onun saç stilini çaldığını söylüyor. Neden bilmiyorum. Uraraka-San'ın saçları onu ilk gördüğümde de öyleydi. Ama Kinoku sonradan saçlarını bu şekilde kestirdi. Sanırım sadece kavga arıyor. Birazdan robotlarla savaş başlayacak. Ben direkmazn telekinezi ile uçup geriye doğru bir smash basıp hızlanmayı planlıyorum. Evet hadi başlıyor!
Ronotlardan birkaçını havaya birbirlerinin üzerlerine fırlattım. Birinin bacağını Kirishima-kun ile kırdık. Kirishima larçalardan birini sonraki koşu yarışı için kullanacağını söyledi. Parçalanan robotlar tam gerimizdelerdi. Robotlarla savaş birince Mic bize ileride dizilmemizi söyledi. Bu sefer mayın tarlasında koşacağız.
Mic bize başlama onayı verdiğinde herkes zıplayarak ilerlemeye başladı. Benimde aklımda bir plan vardı. Geriden robotlarından birinin kalın bir kabloya bağlı duran parçasını aldım ve Lat-Chan ile yerdeki mayınlardan birkaçını söktüm. Herkes ilerlemeye devam ediyordu. Kat-Chan önden belime sarıldı ve kafasını boynuma gömdü. Ben önümde Kat-Chan olsa bile robotun parçasını sertçe vurmayı başarmıştım. Havalandık ve iyice ileri gittik. Mayınlarla zaten bayağı ileei gitmiźtik. Bitiş çizgisine yaklaşırken Mayınların itme gücü azlamaya başladı. Kat-Chan'a sıkıca sarıldım ve o belimdeki elleeini çözerek patlamalarla bizi bitişe taşıdı. Bitişe ilk biz gidiyorduk ama kesinlikle inişi benim ayarlamam gerekiyordu. Bitiş çizgisini geçerken plaka elimden kaydı ve refleks ile onu tuttum. Yavaşça bizi yere indirdim. Kolumu uzattığım için ilk ben geçtim sayılıyormuş. Birinci ben, ikinci Kat-Chan ve ücüncü Uraraka-San.
Yarıştan sonra hepikiz tirübünlere(?) Geçtik. Hepimiz yarışların baslamasını bekliyoruz. Hah! Işte benim sıram. Ben ve Monama. Sanırım ona uzak durmaya çalıp bir atış yapmalıyım. Yoksa beş dakika boyunca özgünlüğümü o kullanabilecek. Yada dur... Eğer o özgünlüğümü kullanıp kollarını kırarsa savunmasız kalır. Sonrada onu direk Telekinezi ile dışarı atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TELEKINEZI"(Deku Can't Lose His Quirk)
Fanfiction•Smut varsa önceden uyarırım isteyen atlar geçer. •Hikaye artık çoooğh gizemliiiğh TwT. • Hikaye pat diye değişince şok olucaksınız. •Yazım hatalarını ve anlatım bozukluklarını es geçin. Çünkü Muhabbet Kuşları bile benden daha iyi türkçe gonuşabiliy...