Bunu çok çaktırmayın."----" dan sonrası önceki bölümde yazanlar.
Mina yazıyor...:Dabi-San bize ilk kahraman kostümünü gösterince onun villian gibi durduğunu söylemiştim. Çünkü çok korkutucuydu. O suratındaki mor malzemeyi sanki suratına zımbalamış gibi duruyor. Eskiden babasından dayak yediği için vücudu hassaslaşmış, bu yünden hassaslaşan yerleri koruması gerek değil mi? Ha bu arada, bu kostüm mostüm hepsini Deku anlattı. Ben öyle şeylerden anlamam. Neyse bosverin o konuşmaya devam ediyo bende bi yandan yazayım. Koruması gereken en hassas yer göz altları. Çünkü ağır bir darbede kör olma riski var. Geri kalan kısımlara gelirsek; Uzun çelik yelek malzemesiyle yapılmış sağlam bir hırka, içinde yanmaz kumaştan yapılmış beyaz bir t-shirt, aynı kumaştan pantalon ve ayakkabı. Düşünsenize, yanıp tüm kıyafetleri kül oluyor?
(Çakma Yazar-Chan diyor ki: şok şekşi oyuydu)
Ben Villian olsam ne yapardım bilemem. Heralde çükünü keserdim :D
Kraliçe Mina notu: Bu sondakini Pomerian çocuk tarafından ölüm tehditleri aldığım için yazmak zorundaydım, gomen.
-------------------
Kostümler:Deku'nun kostümü daha çok tulum gibi olacak. Yırtılma olasılığına karşı, tek parça olarak kalması için. Kemeri ve ayakkabısı kırmızı olacak. Çünkü kırmızıyı çok seviyor. Aynı pomeranianın gözleri gibiymiş ondan. Pomeranian yeşili çok sever. Deku'nun kostümü Kostümün rengini aslında maviye yakın bir su yeşili olarak belirlemiştik ama biraz daha koyu yeşile yakın olarak değiştirip çizgileri siyah yaptık. Pek parlak olup göze batmaması gerek. Yoksa kolay hedef olur. Shoto "Ne giyersem rahatsız olmam, sadece yanmaz ve donmaz olsun yeter." dedi. Sanırım onun için de tulum iyi olur. Ne kadar yanmaz olursa olsun donup kırılabilir. Dağcıların kıyafetlerinin bile donduğunu düşünürsek, ince bir kıyafet mutlaka donacaktır. Bu yüzden tek parça olarak durması gerek. Pomeranianın ihtiyacı olan tek şey patlamaması için kollarının açık olması. Kiri aşkımın kostümünün kolları esnek olması , süratını bir çerçeve ile koruması ve esnek bir şort giymesi gerek. isterse bacaklarını kapatacak bir kumaş kullanabilir. Benimse asitle eritmemem için kollarım açık olmalı. Galiba Kolsuz tukum gibi birşey giyerim. Konu kıyafet olduğunda bana tam olarak nasıl bir şey giymek istediğini söyele. Aksi taktirde Deku'ya yaptığım gibi size fırfırlı etek giydiririm.
Şimdilik bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TELEKINEZI"(Deku Can't Lose His Quirk)
Fanfic•Smut varsa önceden uyarırım isteyen atlar geçer. •Hikaye artık çoooğh gizemliiiğh TwT. • Hikaye pat diye değişince şok olucaksınız. •Yazım hatalarını ve anlatım bozukluklarını es geçin. Çünkü Muhabbet Kuşları bile benden daha iyi türkçe gonuşabiliy...