Aslında yazdığım diğer kitaba devam ederken burayı taslaklarla doldurmak istiyodum. Ama bilmiyorum atmak istedim.
UA gibi pekçok kahraman okulunun yeni öğrencilere kucak açtığı her sene gibi, yepyeni villian toplulukları oluşmaya başladı.
Genellikle çoğu birkaç ay içerisinde yakalanırdı. Ama bu sefer diğerlerindne tamamen farklı bir villian topluluğu oluştu. Diğerlerindne çok daha güçlü bir grup, çok daha kurnaz bir grup.
Öğrenciler ve öğretmenler dışında bu güne kadar kimsenin giremediği hatta üstünde kuşların uçamadığı bu okula, kendi adamlarından birini sokabilcek kadar kurnaz.
"Iğhh!!! O hoca başarısız oldum diye hemen beni attı!!!"
Pembe saçlı kız karşısındaki sarışın dağınık topuzlu kıza baktı.
"Tomur...Tomur... adı neydi onun? Hah! Tomurcuk çok kızıcak."
Kapının girişinde biri belirdi.
"Tomurcuk kimmiş? Neye sinirleniyormuş Toga?"
Dağınık saçlı kız ona baktı.
"Ah Dabi, Tomura'yı kastediyor o. Bu okulda cidden öğretmenler biraz geride kaldım diye beni attılar! Oraya zaten öğrenmek için gitmemiz gerekmiyor mu??"
Adam kapıdan içeri girdi. Mavi gözleri ihtişamlı bir şekilde parlıyordu.
"Bir şekilde tekrar seni alırlar. Meraklanma."
Toga hemen önündeki kıza döndü.
"HANİ O ÇOCUK SENİN SEVGİLİNDİ!! KONUŞURLARKEN DİNLEDİM SANA OROSPU DİYOLAR BE!!! SEN BENİ Mİ KANDIRMAYA ÇALIŞIYOSUN LULU!?"
Kız neler olduğunu anlamıştı.
"Ehe... belki beni sevmiyo olabilirler ama... eheee..."
Toga göz devirdi.
"Keşke sen gitseymişsin okula Lulu. Özgünlüğümü kullanmadım diye ek olarak ceza da aldım."
"Yani sen aldın."
Leiko kafasını geriye yasladı.
"Öf... zaten artık hep buralardayım. Bence sorun olmaz. Bidaha ortalarda görünmem sorun kalkar."
Önceden ayakta duran çocuk yanlarındaki bar sandalyesine oturdu.
"Ailenin öldürüp kaçtığın eninde sonunda anlaşılacaktır."
Leiko kafasını öne eğdi ve ona meyve suyu uzatan, vücudundan mor değişik bir duman yayılan adamın uzattığı meyve suyunu aldı.
"Beni hiç sevmediler. Bende onları. Ölmeyi hak ediyorlardı. Sevselerdi adımı "Leiko" koymazlardı."
Toga anlamaz bir surat ifadesiyle ona baktı.
"Ne varmış adında?"
Leiko meyve suyunun pipetini aldı. Paketi açtı ve pipeti içine koydu.
"Leiko kibirli anlamına gelir."
Toga suratını astı. Aynı adam ona da meyve suyu uzattı.
"Aileni anlatmak ister misin peki?"
Kız onaylarcasına mırıldandı.
"Hı hı."
"Aslında onları ilk defa şu son ay gördüm. Önceden onları hiç görmemiştim."
"Babam çok kaba biri ve her zaman bir erkek evlat istemiş."
"Tabiikide olmayınca, oğlu olana kadar doğan tüm kız evlatlarını yakmaya yemin etmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TELEKINEZI"(Deku Can't Lose His Quirk)
Hayran Kurgu•Smut varsa önceden uyarırım isteyen atlar geçer. •Hikaye artık çoooğh gizemliiiğh TwT. • Hikaye pat diye değişince şok olucaksınız. •Yazım hatalarını ve anlatım bozukluklarını es geçin. Çünkü Muhabbet Kuşları bile benden daha iyi türkçe gonuşabiliy...