Medyayı yeni çizdim. Ayrıca bunu size açıklamam en doğrusu. Ben mha 5. Sezon biter bitmez bir kitap yayımlıycam. Şöyle ki, bu kitabın sahnelerini sürekli ayarlamadan geçireceğim ve bu medyadaki karakter ana karakterlerden biri olacak. Şöyle düşünebilirsiniz ki, mha studio'su yeni bir film çıkarttı ve adı "The new heroes". Ben bizim 1-A sınıfını değil, Eri ve Kota gibi hikayede belirtilen çocukların geleceğini yazıcam. Duyuru atsam bakmazdınız ondan dolayı buraya yazdım :')
Sabah uyanır uyanmaz kalkıp alt kata inen merdivenlere yöneldim. Birşeyler eksik gibiydi. Sanki... çok mu sessizdi koridor?
Zemin kata yani ortak alana indiğimde herkez orda toplanmıştı. Genelde koşuya gitmek için Todoroki-kun ile kahvaltı edip birlikte çıkardık ama şu an bir gariplik vardı.
Bizim ekip dışındakiler genelde bu saatte uyanmazdı. Bazen hasta olduklarında hastalığın etkisiyle erkenden kalkıp yanımıza gelirlerdi ve Iida-kun onlarla ilgilenirdi. Fakata herkezin aynı anda uyandığını hiç görmemiştim.
Bir terslik vardı, bu terslikte bir iş vardı. Uraraka koltukta oturmuş öylece bekliyordu. Bir anda kalkıp koşarak bana sarıldı.
Aizawa ikimizi de dışarı çekiştirdi, arabaya binip yola koyulduk.
***
Öğrendiğime göre Uraraka dün gece benim odama giren stalker ile Burun buruna uyanmıştı.
Bizim şu bana ve Kacchan'a saldıran "Sludge Villian"(aratırsanız çıkar) ile karşılaşmıştı.
Şimdi olaylar anlam kazanmıştı. Sludge villian borulardan kolayca geçip ağaçlarda saklanabilir.
Yanında ufak bir kamera taşımasıda pek zor değildir herhalde.
Hala kafamda dönen en cevaplanması zor soru yine aklıma gelmiştin. Peki, neden?
Neden birini izlersin ki? Sludge Villian'ın Toga gibi yandere olacağını düşünmüyorum ve onu yandere etek ve üniforma ile düşündüğüm için kendimden nefret ediyorum.
Ben hala saçma sapan düşünurken karakola çoktan varmıştık. Arabadan inerken Uraraka yine bana sarıldı. Sensei onu zor kurtarmış. Villian nerdeyse onu tamamen boğmak üzereymiş.
Odamın ağzına sıçtıklarından %98... yok. %98,5 eminim. Buçuk nerden geldi sormayın. Ama iyiki All might eşyalarımı anamın evine taşımışım yoksa nanayı yerdim. Bide Uraraka var tabi.
Doğru. Karakola gidiyoruz. Bize birsürü soru sordulsr bize cevapladık. Sonra falan filan. Odamda kamera varmış. Mikrofon falan. Döşemiş odamı komple.
Kameradan Uraraka'nuın geldiğini görüp öldürmek ve bedenini almak için sludge abimizi yollamışlar artık benim stalker teşkilatım kime bağlıysa.
Sludge abimiz anladığınız üzere yine kaçmış. Her zaman kaçıyo zaten. 10-15 kere hapisten kaçmış. Yıllarca polisle köse kapmaca oynamış ve en son kafasında ben varım artık bana ne yapar bilemem.
Cidden ağlamak, kafamı duvardan duvara vurmak ve mümkünse ölüp cesedimi kimsenin bulamayacağından emin olmak istiyorum. Odamda. Odam.
Hani üstümü değiştirdiğim, uyuduğum ve annemden bile sakladığım hatta kendime söylemeye bile utandığım bokları yaptığım o odam ve bir o kadar roleplay saham. İzleniyomuş.
Dolabın arkasında asılı olan son All might posterimin arkasındaki Mineta'ya has porno dergisi saklama köşemi bile görmüşler oğlum böyle büyük, okkalı sıçtım.
Ölmem lazım şu an. Yerin dibine girip geri çıktım ve bidaha girdim. Öyle gir çık, gir çık yalama oldum. Yaptıklarıma hayal gücünüz yetmez o derece şeyler yani.
Duvardan duvara sabitleyip black whip ile hamak bile yaptım. Hepsini gördüleeeğr kesin sıctım yaa üfff. Wlack whip fantezilerimin hepsi ifşa oldu şu an. Şu an sıçtım. Evet tam şu an.
Evet ben biraz daha yerin dibine girdiğime göre devam edebilirsiniz, buyrunuz.
***
Yazar anlatımı
Midoriya'nın izlendiğini öğrenen sınıf arkadaşları artık o nereye gitse body guard gibi peşinden gelmeye başlamıştı.
Todoroki artık sürekli Midoriya ile uyuyordu. Odaları birleşirmişlerdi. Gelen olursa buzla dondurabilirdi veya gelenle aralarına bir duvar oluşturup midoriya ile kaçabilirdi. Açıkçası en iyi savunma şu anlık ondaydı.
***
Midoriya, Todoroki'nin elini tutup koşmaya başlamıştı. Yürüyüşte bir kafede durmuşlardı ve villiandan kaçan biri direkman buraya sığınmıştı.
Bu öğretmenlerin görürseniz sadece bize haber verin ve kaçın dedikleri villianlardan biriydi.
Kafe zaten kalabalık değildi, Midoriya ise giriş patladığı için direkman arka taraftaki tuvalete göneldi. Çalışanlar mutfağa bağlı olan arka kapıdan çıkmışlardı. Midoriya ve todoroki ise tuvalette kapana kısılmıştı.
Midoriya ayak sesleri buraya yaklaşır yaklaşmaz en arka kabine yöneldi. Todoroki'nin elini bırakmıyordu çünkü korkmuştu. Eğer Villian'a saldırırsa ve bu hareket gereksiz bulunursa geçici lisansını elinden alabilirlerdi.
Kabine girip klozetin üstüne çıkarak havalandırmayı açtı, yukarı doğru kendini çekicekti ki kapının sertçe patladığını duydu.
Todoroki kabinin kapısını kapatıp midoriya 'yı kucağına aldı, klozetin üst kısmına oturup bekledi.
Havalandırmadan geçmeleri zaman alıcaktı ve hemen belli olurdu. Ayakları alttan gözükürse villian hemen onları bulabilirdi. En iyi seçim buydu.
Villian'ın gitmesini beklediler. Adım seslerk uzaklaşı ve ortamda kalan tek ses büyük ihtimalle patlamış bir borudan damlayan su sesiydi.
Villian'ın gittiğine emin olan Todoroki, Midoriya'yı kaldırdı ki Midoriya birşey fark etti. Villian... gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TELEKINEZI"(Deku Can't Lose His Quirk)
Fanfiction•Smut varsa önceden uyarırım isteyen atlar geçer. •Hikaye artık çoooğh gizemliiiğh TwT. • Hikaye pat diye değişince şok olucaksınız. •Yazım hatalarını ve anlatım bozukluklarını es geçin. Çünkü Muhabbet Kuşları bile benden daha iyi türkçe gonuşabiliy...