...günaydın damat enişte...

886 58 117
                                    

Medyayı hem hoşuma gittiği hem koyacak birşey bulamadığım için koydum. Bide artık kaç kelime olduğunu yazmayacağım.

Siyah saçlı çocuk: Şey afedersiniz.. gitmem gerek.

Deku: Hey dur iyimi-

Bakugou Deku'nun kolundan tutu.

Bakugou: Bekle.

Deku: Neden ki? Hem galiba bu kitap onun. Yere düşürmüş olmalı.

Bakugou: Neyse ne. Zaten gözden kayboldu, napıcaksan belki karşılaşırız o zaman yaparsın.

Deku: Bekli seslensem duy-

Bakugou: Deku.

Deku: Ya ama ciden-

Bakugou: DEKU.

Deku: A- tamam..

Bakugou ve Deku Bir süre yürüyüp sinemaya gittiler ve dönüşte Bakugou'nun evine gittiler.

Mitsuki: Hey çocukalar, nasılsınız?

Bakugou: İyiyiz... anne..

Bakugou genelde annesine koca karı yada bunak gibi isimlerle seslenir, ama bu onun hiçbir zaman anne demeyeceği anlamına gelmez.

Deku ve Bakugou Bakugou'nun yatağına uzandı ve Deku siyah saçlı çocuğun düşürdüğü kitabı masanın üzerine koydular. O çarpıştığı çocuk Deku'nun aklından çıkamamıştı. Bakugou bunun farkındaydı ve rahatsız olmuştu. Kitap masasının üzerinde, All might figürünün yanında duruyordu. Bakugou'nun biraz gözü takıldı, kitabın üzerindeki isim etiketine baktı.

Bakugou pov:*Ejiro ha. Boktan saçlı daha güzel bi isim.
Thc. Ne kıskanacam be Deku'yu. Ne yani niye kıskanayım. İhtimal yok.

*Pov= düşünce.

(İç sesin konuşmaları koyu renkli)

B: ya bu çocuk yemin ederim gerizekalı. Yanında uzanıyo çocuk, bi öp yada bi sarıl. Neymiş,"NiyE kISkanIyIm beN Deku'yuuuğh. İhtİmAl YOĞĞK" salak bu çocu yemin ederim salak.

Bakugou pov: Yaa sen bi sussabilir misin. Sınavda kopya vermiyorsun ama iş racona gelinde en öndesin. İç sesimsin diye iyi anlaşmaya çalışıyorum yoksa seni mahvetmiştim.

B: Hee hee tabi tabi.

Bakugou, Deku'ya sarılıp kendine çekti.

B: Ooo bakıyorum da söz dinliyo-

Bakugou pov: Sus yoksa öpeyeceğim.

B: Tamam tamam. Birşey demedim.

Bunlar olurken Deku:

D: Kat-Chan galiba deftere bakıyo.

Deku pov: Bende bakıyorum, normal değil mi? Bizim olmayan birşeyi eve getirdik sonuçta.

D: Bi susta arkanı dön öp çocuğu. Yada iyice sokulda bi anınız falan olsun.

Deku pov: Öpsem sabah kızabilir. Yanına sokulayı-

D: Ooo Kat-Chan sensen hızlı çıktı, sen iki saat düşünürken şaaak diye kendine çekti. Helal be koçum be!

Deku: ...

Deku: Kat-Chan?

Bakugou: Şş..

D: Boşver vazgeçtim ben korkum, hadi biraz kenara kay.

"TELEKINEZI"(Deku Can't Lose His Quirk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin