-Áhhh áh-áhh! N-ne ké-kérlek ha-hagy.-kérleltem Noáht de sikertelenül és most valamiért csak a hasamat és környékét ütötte de nem tudom mért. Lehet új fétis alakult ki benne.
-Álmogy király lány hamarabb fogsz vért okadni mint hogy elengegyelek.-éreztem a sötét és gonosz auráját és nem kicsit féltem megint.
-Áááhh-ghh-grh.-ezekkel a hangokkal keztem el a saját véremet kihányni. Eközben Noáht már nem láttam sehol ezért megpróbáltam felállni szerencsére meg tudtam kapaszkodni egy falban és a falaknak dőlve mentem vissza a szobánkba. Próbáltam halk lenni és nem felkelteni Williamet ami atta isten sikerült. Bementem a fürdő szobába megengettem a vizet a kézmosónál és ki mostam a számból a vérem fémes ízét aztán kerestem kötszert a táskámba és bekötöttem rút és mocskos testem. De miután ezt befejeztem elkezdett nagyon görcsölni a gyomrom és megint vért hánytam. Megint ki mostam a számat elpakoltam és hála égnek nem kelt fel rá. Szóval lefeküttem és próbáltam úgy hejezkedni hogy ne üssem vagy nyomjam meg egy sebem se aztán elaludtam.
(...EGY HÉTTEL KÉSŐBB...)
(...William szemszöge...)
Reggel korábban keltem Naokinál így elmentem le tusoltam felöltöztem majd megpróbáltam óvatosan felkelteni Nokit is.
-Hé Nao hasadra süt a nap.Jó reggelt gyere ma már sulivan.-óvatosan elkezdtem keltegetni ami annyiban merültki hogy kedves hangon próbáltam finoman rázogatni.
-Áhh.-hallom meg mire azonnal elkapom a mancsom és hátrébb lépek az ágytól.
-Jaj bo-bocsánat nem akartam fájdalmat okozni.-néztem rá kissé nagyon aggódva.
-Nincs semmi baj csak ott fáj de nem gáz.-nézett rám egy erőltetett mosolyal az arcán.
-De biztos látom hogy fáj had segítsek.-nyújtottam a kezem felé hogy segítsek de el lökött és berohant a fürdőbe amivel nem lett volna akkora baj ha nem zárja magára az ajtót.
-Minden rendben? Mit csinálsz? Nyizsd ki az ajtót hallod? Válaszolj létszi megilyesztesz.-montam az ajtót feszgetve mikor kinyílt az ajtó és Naoki kijött rajta az arcán egy mű mosolyal.
-Minden oké nem kell segítség?-kaptam mellé mikor a lába kicsit magrogyott.
-Mi ja nem nem kell csak kicsit mozsdóznom kellett de nincs semmi baj.-monta kicsit bágyattan. Habár tuttam hogy hazudik de úgy voltam vele hogy majd suli után megbeszéljük.
-Akkor segítsek valamit akármit?- kérdeztem meg megint makacsan. Ez lehetne a szuper képességem is hisz írtó makacs egy lény vagyok.
-Oké akkor nem is tudom esetleg kaphatnék egy pohár vizet?-kérdezte mire kicsit felkuncogtam. Hogy ennyire gyámoltalan legyen valaki az már ritka aranyos.
-Nos indulnunk kéne. Te maradj majd mindig melletem vagy Haruma mellet hogy vigyázni tudjunk rád oké?-kérdeztem mire csak bólintott. A kolis szobasor végén megtalálttuk Harumát aki ott várt ránk. Be értünk a terembe és észrevettem hogy ahol Naokiék szoktak ülni van egy üres hely szóval leültem oda. Így most hogy vissza jött suliba is tudok rá vigyázni. Az első két óra egész gyorsan és esemégy nélkülien telt el. A 3.órán már kicsit be-be szólogattak Naokinak de én és Haruma kiáltaunk mellete. A szünetekben Naokival nagyon jól el beszélgettünk. A többi óra és szünet gyorsan eltelt. Viszont volt pár eset amikor Noah szerintem túl közel jött Naokihoz. Ijenkor vagy közelebb áltam a fiúhoz vagy szúrós és gyilkos pillantásokkal üldöztem el. Majd tesnevelés következett ami az utcsó óránk mert a tanárok megcserélték a bioszt és a tesit szóval mentünk átöltözni tesire.
-Te Naoki bioszon ahogy láttam kicsit el kalandoztál nem de?-szólalt meg Haruma mire én helyeslően bólogattam.
-Ja egy kicsit elbambultam csak a szokásos.- monta mintha most ébredt volna fel.
-Van valami baj mármint fáj valahol ha akarod szólok a tanárnak na?-kérdeztem aggódva mire ő csak a fejét rázta. Be értünk az öltözőbe már egy páran bent voltak lecucoltunk és ekeztünk öltözni. Viszont Naoki nem vette át a pólóját csak rávett egy pulcsit. Nem szóltam csak figyeltem. Mikor bementünk a terembe egyből futással keztünk aztán pár hajlítás négyütemű aztán egy kicsit dolgoztunk a bordásfalon is. Én egész végig Naokit figyeltem aki alig bírt a megcsinálni a legtöbb gyakorlatot de nem szólt. Mért nem szól ha fáj neki keztem el gondolkodni. Játéknál minket fiúkat beálitottak focizni a lányok meg a szurkoló tömeget képezték. Én Naoki és Haruma is egy csapatba kerültünk. Naoki lett a kapus míg én és Haruma a csatársort erősítetük. Jelenleg Noahnál van a labda és túl messze vagyunk ahoz hogy elvegyük tőle. Mikor rúgta észrevehetően nem a kaput hanem Naot célozta. Ahogy a labda elérte össze esett és elkezdett vér folyni a szájaból. Haruma egyből odarohantam hozzá és ordítani kezdet hogy a tanárúr is meg halja.
-Tanárúr azonnal jöjön ide! Hé hé nyizsd ki a szemed hallod? Naoki ne szórakozz!Tanárúr az istenit jöjön már ide!-ordibálta feszülten és kétsébe esetten. Nem védttem meg ez az én hibám! Elkezdtem Noah felé futni aki a barátaival pacsizott. Míg a tanár Naoval törődött addig én neki mentem Noah gecinek.
-Te meg nyomorodot elkorcsosodot geciláda!-üvöltötem annak a nyomoroncnak. Az összes srác odajött lefogni nehogy egy ujjal is hozzá érhesek. Miután kicsit lenyugodtam odamentem Naokihoz átvettem Haumától és elkezdtem hozzá beszélni.
-Ne haragugy nem véttelek meg pedig megígértem. De nefélj meg járja még ezt!-montam miközben Naoki fejét simiztem. Eközben Hauma a vállamat fogta és próbált nyugtatni.
(...Naoki szemszöge...)
Hallom ahogy beszél hozzám érzem az auráját most a sötétben is van fény de valakik elvisznek. Már nem érzem őt megint sötét van utálom a sötétet! Williamet akarom de miért mért kötődök hozzá ennyire? Mintha vonzana magához vagy nem is tudom. Valami erősebb mintha a nem nem lehet tudom hogy de az nem nem lehetetlen. Nem tehetem ki ennek és nem veszíthetem el mármint ha ha ő nem akkor el fogom veszíteni. De hát még én sem tudom hogy az e amire gondolok vagyis ááááh nem akarok ezen gondolkodni de akkor is. Ő mért olyan más én tudom hogy én de hogy ő az azt nem tudom. Vitáztam magamban de ezt egy szúró érzés miatt abbahagytam aztán teljes lett a sötétség.
Bocsika ez egy rövidke rész lett remélem tetszik.A helyes írásért bocsi.😅😅
YOU ARE READING
Pokolból lett menyország
FantasyEz az első könyvem amit egy yaoinak (boy×boy) könyv lenne.Amely egy megtört és elveszet fiút felkarol egy magabiztos és erős srác.Így a történet során egy erős testi és egy mégerősebb leki kötelék alakítanak ki egymásall szemben. Egy apró szószenet...