-7-

535 15 2
                                    

Stela se podívala přes moje rameno a viděla to co já. Fotka kde si to Dylan rozdával s nějákou blondýnou.
"Vidíš aspoň si můžeš zašukat s Danielem bez toho aniž by jsi ho podvedla." Řekla Stela a zasmála se
"Jsi fakt kráva" řekla jsem vzala si plnou flašku rumu a zelezla do někákýho stanu.
Kde jsem svým slzám nechala volnej průběh.
D A N I E L
"VIdíš aspoň si můžeš zašukat z Danielem bez toho aniž jsi ho podvedla" to vážně teďka Stella řekla?
"Jsi fakt kráva" řekla Tessa s ubrečenýma očima vzala si flašku rumu a odešla do nějákýho stanu.
Chvíli no dobře tak 20 minut jsem přemýšlel jestli tam jít nebo ne. Nakonec jsem se zvedl. A šel za ní do stanu. Když jsem se k tomu stanu přibližoval slyšel jsem tiché vzlyky. Přišel jsem tam a sedl si na postel kní a objal jí nebím proč jsem to udělal. Cítil jsem jak se celá třepe taky ne když na sobě měla jenom krátký třičko. Sundal jsem si mikinu a podal jí ji.
"Bude ti zima" řekla ubrečeným hlasem
"Ne nebude v pohodě" řekl jsem a pomohl jí to oblíknout
"Je ti jasný že když jsi toto vypila tolik tak zítra budeš mít pěknou kocovinu" řekl sem a vzal ji ten rum z ruky a taky se napil
"Co se stalo?" Řekl jsem a věděl že mi to řekne je opilá jinak by mi to neřekla
"Prostě mě můj kluk....nééée můj bývalej kluk mě podvedl s nějákou blondýnou proč je to vždycky blondýna jak s justinem biebrem ten měl Selenu která je hnědovlasa a teďka á Hailey která je blondýna. Nebo Stefan z upířích deníku ten taky měl Elenu která má hnědý vlasy a pak skončil s Caroline která je blondýna. Asi se nechám přebarvit na blond aby si mě kluci začali všímat. Dívej" řekla a podala mi její telefon s tou fotkou kde ten její kluk spí s nějákou blondýnou.
"Ja nevim jestli jsem ho milovala měla jsem ho strašné ráda nebo milovala ale on mě asi nemá rad jak já jeho takže mě podvedl s blondýnou protože to vždycky skončí blondýnou je o tom i písnička" řekal a zase se napila z té flašky.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat