-29-

409 9 0
                                    

"předpokládám že to jak holky pištěly. To byla jejich reakce na to že spolu chodíme" zasmál se Dan
"mám ti lhát?" řekla jsem a vzpomněla jsem si že jsem mu lhala s tím že jsem s tím kreténem spala dobrovolně.
"ne taky jsi mi nikdy nelhala a ani lhát nebudeš" řekl a mrkl na mě
"potřebuju ti něco říct" vypadlo ze mě bez přemýšlení.
"ano a co?" řekl a já ho táhla kousek od vody
"já jsem ti lhala" řekla jsem opatrně a čekala na jeho reakci
"v čem?" zeptal se
"s tím že jsem s tím klukem spala dobrovolně, on mě zna...." snažila jsem se ze sebe dostat to odporný slovo
"pojď sem já vím co se stalo včera jsem vás slyšel nemusíš to říkat znova" vypadlo z něj. A moje oči se zase naplnili slzama. Obejmul mě to je to co jsem nejvíc potřebovala.
"klid vyplakej se" utěšoval mě, pochvilce jsem přestala brečet.
"dobrý?" zeptal se a já kývla
O 5 DNU POZDĚJI
S T E L A
ráno jsme se všichni vzbudili o hodinu dřív než Tess. Má dneska narozeniny. Sice říkala že nechce nic velkýho. Ale taky že nebude. Budeme tady jenom my a večer možná nějáký alkohol.
Jediný šťestí je to že Tess spí jak zabitá. Takže jsme jí nevzbudili.
Teďka jsme se domluvil že já pojedu s Danem kousek od města pro nějáký potřebný věci. A ostatní zůstanou tam a budou dělat výzdobu vevnitř a i venku. Nějáký balónky a prostě to co k oslavám patří.
Já a Dan jsem nastoupili do auta. A vyjeli jsme nebo spíš Dan vyjel protože ten řídil.
"je ti doufám jasný že jestli jí zlomíš srdce tak já ti potom zlomím vaz?" Řekla jsem vážně
"Ježiš klid to nemám v plánu" zasmál se
"Že na ní budeš hodnej?" Řekla jsem a podívala se na něj
"Ano budu, já chápu že jsi její nejlepší kamarádka, ale jak jsem její kluk a nikdy by jsem to co jí udělal ten hajizl neudělal věř mi"
"Ale prostě potom všem co se jí stalo, se nediv že se oni bojím"

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat