-40-

339 8 0
                                    

Teďka by jsem potřebovala za Danem aby mě utěšil. Což nejde. Supr.
Neusnu ne hnedka nevím co mám dělat. Za Stelou jít nechci jít. Nechci jí otravovat, protože leží v jedné posteli s Mikem.
Zítra to musím Vendy říct než to udělá někdo jinej.
Zase se ozval hrom jak kráva. A mě se opět spustili slzy. Asi si řeknete že jsem jak malá holka. Ale fakt se toho bojím.
"je to jen bouřka neplakej"
D A N I E L
Brečela. Sakra dlouho brečela. Ničí mě když brečí. I když si za to může sama. Nemohl jsem spát. Nechci spát bez ní. Nemůžu usnout. Zítra se zeptám Thomase. Asi si říkáte že by jsem se měl zeptat jí nechci s ní mluvit. Hlavně ne teďka. Měl jsem pár holek. 7 holek. Z toho mě dvě podváděli. Jedna dokonce s mím nejlepším kamarádem.
Byla bouřka. A já věděl že Tess neusne. Ne beze mě. Bylo mi jí sakra líto. Chvilkama jsem uvažoval že se zvednu a půjdu za ní. Ale nemůžu. Nejde to.
"neplakej je to jen bouřka" bylo jediný co jsem ze sebe byl schopnej vydat.
"bojím se" zašeptala
"není čeho nemusíš se bát"řekl jsem a usmál se což ona nemohla vidět.
"můžeš mě prosím vyslechnout?" zešeptala. Slyšel jsem že vstala.
"ne běž si lehnout zpátky a spát." řekl jsem jí trochu hnusně
"dobře" řekla smutně. Vrátila se a lehla si do postele. Už jsem ani neřešil to že brečí a usl.
Asi jsem kretén.

Ráno jsme se všichni kromě Tessi vzbudili. Řekla že bude ještě chvilku spát podle toho jak vypadala. Mě zajímá kdy usla. Asi jsem vážně kretén.
"Thomasi můžu s tebou mluvit" řekl jsem u snídaně. My dva jsme šly ven.
"jak to bylo včera?" zeptal jsem se ho.
"ona políbila mě. Přísahám. Byl jsem v pokoji. Ona se na mě vrhla a začala mě líbat." řekl. Tak ať si ty sračky co ona mlela strčí doprdele. Kráva.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat