Všichni odešli ven a já tu zůstala s Danielem
"Tak o mě jo?" Řekl a zvedl obočí
"Ne o tobě to nebylo buď v klidu" řekla jsem s usměvem a odešla
"Jasně" zasmál se a šel zamnou
Ostatní už budili děti
"Víš že jsi v tom strašně sexy slušelo by ti i kdyby sis na sebe oblékala pytel od brambor."Řekl a zasmál se
"Jasně" řekla jsem a taky se zasmála
Zachvilku přišli všichni děti a začala se hrát hra na zařazovaní do týmu. Měli běžet kousek do lesa kde na ně čekala Vendy. Tam plnili nějáký úkoly. Pak se vrátili u mě taky něco splnily. Taky si museli zapamatovat takovej kód třeba 5 místnej. Podle toho kolik jim bylo,jelikož tenhle tábor je od 8 do 15 atk to bylo pokaždé jinak. Ten kód potřebovaly na to aby jim Stela mohla dát táborový třička takže když ten kód zapomněli tak se museli vrátit zpátky ke mě, aspoň běhaly.
Když jim Stela dala to tričko tak šly k Danielovy a ten jim řekl barvu týmu zatím to jsou na barvy, názvy si potom musí vymyslet každej sám.
Kluci mezitím ještě připravovaly co se bude dít zítra.
I když to bylo přes půlku tábora tak na mě Daniel celou dobu koukal neříkám že já jsem nekoukala.
Dneska se taky už bude rozdělovat hlídka. Vždycky jsou dvě děti a potom jeden vedoucí.
"Takže všichni sem" zakřičel Michael přes celý tábor.
Zachvilku přiběhli snad úplně všichni.
"Takže tým červených sem" zvýšil hlas aby ho všichni slyšeli a ukázal kousek od nás.
Zachvilku se tam schomáždili děti všech věkových karegorii. Týmy byly po 8. Dětí tady je 48. A nás 6 takže to skvěle vyšlo. Michael není vedoucí žádnýho týmu ten je vedoucí celýho tábora.
"Bílý tam" řekl a ukázal
"Modrý tam" "oranžový tam" žlutý tam" "zelený tam" řekl a ukázal pokáždé na jiný místo
"Takže vedoucí ke mě" řekl Michael
"Takže Tess, máš bílej tým, Danieli ta máš Červenej, vendy Modrej, Stelo ty žlutej, Miku ty oranžový, thomasy ty zelený.
ČTEŠ
Tábor s tebou
FanfictionDva vedoucí. Jeden tábor. Co se tam stane? Budou po táboře pořád spolu? Na táboře to všechno začalo první potkání, první objetí, první pusa, první Miluju tě "Miluju tě ať se stane cokoliv Danieli........." 13+ Tenhle příběh jsem psala před bůhví j...