-44-

336 6 0
                                    

Otevřela jsem to a našla jsem tam dva klíče. Hodila jsem na ně nechápavej pohled. Uvidíš vem ty klíče a pojď zpátky do auta někam pojedeme.
Kývla jsem hlavou a všichni jsme se vydali do auta.
Jeli jsme tak 20 minut.
"vystupujeme" řekl z usměvem táta.
vystoupila jsem z auta a první co jsem viděla Byly byty v paneláku. Chápeme ne?
"co tu děláme?" řekla jsem nechápavě
"jdeme honem" řekl nedočkavě táta a vydal se do paneláku a my dvě s mámou hnedka za ním.
"klíče honem" řekl táta a já zkusila jeden klíč z těch dvou a pasoval.
okej tady je něco divnýho
Nastoupili jsme do výtahu a taťka zmáčkl 5. Vyjeli jsem do 5 a on ukázal na jedny dveře. Z čeho jsme pochopila že je mám odemčít.
Klíč zase pasoval.
Vstoupila jsem dovnitř a byla překvapená že je to tady docela velký.
"je to tady hezký ale nevím co tady děláme?" řekla jsem s úsměvem a nechápavě zároveň.
"měla jsi narozeniny a pořád si říkala si že by jsi chtěla bydlet sama. Víš že nám se to moc nelíbilo ale i tak jsme ti koupili tenhle byt. Samozdřejmě u nás máš vždycky dveře otevřené. Nechci aby jsi to brala jako že tě vyhazujeme nebo něco." řekla mamka a usmála se. Mě začaly slzet oči. To si dělá srandu ne?
"děkuju jste nejlepší" řekla jsem a šal je oba dva obejmout.
"smozdřejmě ti budeme posílat peníze na všechno. Protože studuješ a musíš se soustředit hlavě na to" řekl tentokrát táta a taky se usmál.
"děkuju strašně moc ale najdu si nějákou brigádu i tak" řekla jsem a usmála se
"to už je na tobě, ale teďka pojď si ten byt projít honem" řekl Táta jak malý dítě.
"trochu jsme ti to tady zařídili když jsi byla na táboře. Takže tady už skoro všechno máš. Řekl a my jsme přišli do kuchyně která byla spojená s obývákem.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat