-41-

341 9 0
                                    

T E S S A
Usla jsem až o půl páté. A my vstáváme v o půl 8. Takže podle toho je moje nálada a to jak vypadám. Mám kruhy pod očima. Nemám dneska na nic náladu. Prostě nic jen sednout do auta. A odjed odsud doprdele. Všichni už jsou dole. A já pořád trčím nahoře i když je za 10 minut osm. Nakonec jsem se zvedla. Šla si vyčistit zuby. Udělala jsem si na hlavě nějáký drdol.Radši se ani nebudu vyjadřovat k tomu jak to vypadá.
Šla jsem dolů za ostatníma. Seděli u stolu a něco probíraly.
"čau Vendy můžu s tebou prosím mluvit?" zaptala jsem se jí
"ne Thomas mi řekl jaká si děvka chodíš s Danielem a líbáš mího kluka! Vážně ses posrala, kamarádky tohle nedělají což znamená že nejsi moje kamrádka. Běž doprdele" zařvala na mě. Co to kurva ten Thomas udělal.
"Vendy vážně budeš věřit Thomasovi než Vendy. Lže ti. Tess znáš kurva dlouho tak toho nech" řekla naštvaně Stela.
"Stell neřeš to je to jedno" řekla jsem nepotřebuju aby byla naštvaná ještě na Stelu.
"ne budu to řešit když Thomas je kretén co si vymýšlí." zvýšila na mě hlas.
"přestaň s ním takhle mluvit. Není to kretén to ona je kráva a děvka co svádí jiný kluky" řekla hnusně Vendy. Tak tohle jsem vážně netušila.
Se slzama v očích jsem vyšla ven. Stella šla zamnou.
"Zlato neplakej" řekla a obejmula mě
Tohle jsem potřebovala.
"půjdeme probudit děti ano?" řekla a hodila na mě povzbudivej usměv
"jo" šeptla jsem
"V kolik jsi šla spát?" zeptala se mě když jsme byly tak v půlce stanů.
"usla jsem o půl 5 byla bouřka nemohla jsem spát" řekla jsem
"měla jsi mě vzbudit lehla by jsem si za tebou" řekla a pohladila mě po zádech
"nechtěla jsem tě otravovat"
"no tak mě neotravuješ nikdy." usmála se a já trochu taky nevím co by jsem bez ní dělala. Dobudili jsme děti. A v tu chvíli přijel Michael.
"ahoj Tess" řekl a s usměvem šel ke mě obejmula jsme ho. Velej problém byl to že jsem se falešně celou dobu usmívala.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat