-9-

524 14 1
                                    

T E S S A
Ráno jsem se probudila na extrémní bolest hlavy. Chtěla jsem se zvednout ale něčí ruce mi v tom bránili. Něčí spíš Danielovi.
"no dobré ráno" řekl raním chraplákem
"spíš špatné...." ani jsem to neřekla a okamžitě vyběhla z toho stanu do lesa kde jsem vyprázdnila celí obsah svého žaludku.
Po chvilce jsem se vrátila vyčistila si zuby a šla do společenské místnosti, kde už všichni seděli.
Sedla jsme si za nima.
"Tess můžu si stebou promiluvi" zeptala se mě Stela
"Když mi dáš nějáký prášek na hlavu tak jo" řekla jsem s malým usměvem.
"Na prosímtě" řekla a podala mi Paralen
"Dík a teďka pojď" řekla jsem a šla ven z naší chaty na lavičky které byly vyskládané okolo ohniště. Tady jsem seděli včera.
"Hele včera já ani nevím proč jsem to řekla a omlouvám se ti" řekla a já ji objala
"V pohodě byla jsi opilá to já nechci vědět co já jsem mlela za sračky když jsem byla s Danielem v tom stanu" řekla jsem a Stela se zasmála
"Vypila jsem toho extrémně moc ale je divný že si pamatuju že jsem volala s Dylanem" sice si nepamatuju co přesně ale vím že jsem s ním volala.
"Hele asi by jsem měla jít dovnitř dívej kdo přijel" řekla a ukázala na auto, na Dylanovo auto. Jen jsem kývla, ona odešla a já se taky zvedla a šla k Dylanovy
"Omlouvám se zlato" šel ke mě a chtěl mě políbit.
"Važně se omlouváš jsi uplnej čurák? Nějáká holka mi pošle fotku kde s někým šukáš ty si sem nakráčíš a řekneš omlouvám se a čekáš co že ti řeknu? Dobře chápu to odpustím ty nebo co ty kreténe" zavřela jsem na něj tak že to museli slyšet i ostatní.
"Stalo se to jednou" řekl jako by podvádění byla úplně normální věc.
"Drž už hubu nasedni do toho zkurvenýho auta o odjed do prdele kurva" zase jsem na něj zařvala a už jsem to nevydržela a vlepila mu facku.
D A N I E L
Z okna jsem viděl že přišel ten její skvělej kluk. Něco jí řekl.
"Važně se omlouváš jsi uplnej čurák? Nějáká holka mi pošle fotku kde s někým šukáš ty si sem nakráčíš a řekneš omlouvám se a čekáš co že ti řeknu? Dobře chápu to odpustím ty nebo co ty kreténe" zařvala na něj tak že to bylo slyšet až k nám.
Zase jí něco řekl.
"Drž hubu nasedni do toho zkurvenýho auta a odjeď do prdele" zase zařvala a vlepila mu facku.
Když jsem viděl co chce udělat jsem okamžitě vyběhl ven.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat