-20-

429 10 0
                                    

....nejde se fůrt líbat potřebuju vědět jak to mezi náma je" řekla jdem a podíval se mu do očí
"něco k tobě cítím něco velkýho ale nevím co" řekl a schoval hlavu do dlaní
"tak to to máme stejně" řekla jsem a usmála se
"necháme tomu volnej průběh ano?" řekl a políbil mě jemně napusu.
"dobře" řekla jsme a usmála se.
********
chvilku jsme ještě plavaly, dělali blbosti, líbaly se. A potom jsem se rohodli jít zpátky.
Tědka sedíme opět po večeři u táboráku. Ja hraju a ostatní spívají písničky.
"Tak spát" řekl Michael když bylo 10 hodin večer.
Taky jsme už šly spát byly jsem unavení.
Všichni jsme si lehly do postele. A já po chvilce usla.
"Tess" tak napůl mě probudil nečí hlas
"hmmm" zamumlala jsem
"můžu si k tobě lehnout nemůžu spát" řekl Daniel.
"jo jasně" řekla jsem a nadzvedla peřinu. On si tam vlezl.
Pochvilce jsem Už spala. A Daniel snad taky.
******
ráno jsem se probudila snad jako první. Což je hodně divný. Jsem spáč. A to sakra velkej. Dneska jsem měl moc energie. Proto jsem se rozhodla že si půjdu zaběhat. Chvilku mi trvalo než jdem se vyprostila s Danielova obětí.
Higiena, převléct se, udělat si něco s vlasy, vzít si sluchátka telefon a jít.
********
Uběhla jsem takový střední okruh. Když jsem se vracela všichni už byly dole a za půl hodiny se měli budit děti.
Musela jsem vypadat vtipně. Byla jsem celá spocená a udýchaná.
stela se mě zeptla jestli jsem v pořádku. Tak jsem jí odpověděla
"na to že za chvilku asi dostanu infarkt tak jo" řekla jsem a vydala se nahoru do koupelny. Kde jsem ze sebe sundala oblečení. Osprchovala se a rovnou si umyla hlavu.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat