-50-

355 6 0
                                    

Vstala jsem z postele a šla do kuchyně. Viděla jsem ho v kuchyni dělat nejspíš palačinky. Ale kde vzal ty věci na to? Tady nic nebylo.
"dobré ráno" řekla jsem a usmála se
"ahoj zlato" usmál se a dal mi pusu
"omlouvá se za tu noc" řekla jsem. Popravdě bylo mi blbé že jsem ho vzbudila.
"no tak v pohodě ty za to nemůžeš chápu to neboj" usmál se. Tyvole kdo mi poslal takovýhodle kluka? To fakt netuším.
"jo jinak ty jsi měla narozeniny a já pro tebe ještě něco mám" řekl a dal poslední palačinku na talíř.
"já jsme ti říkala že nic nepotřebuju stačíš mi ty" řekla jsem a usmála se
"ale já chci na" řekl a podal mi obálku
Otevřela jsem jí a skoro jsem přestal dýchat když jsem vytáhla dvě letenky do paříže.
"já řekni že nic nechci a ty mi dáš tohle?" zasmála jsem se
"asi jo" taky se zasmál
"je to boží kdy odlítáme?" zeptala jsem se
"v pondělí" usmál se a já na něj skočila a začala ho pusinkovat po celým obličeji
"jsi dokonalej, vždycky jsem si tam přála letět s někým koho miluju" řekla jsem a políbila ho
O 2 MĚSÍCE POZDĚJI
(teďka tu budou hodně časové posuny tak snad nevadí ;)
Co se stalo za ty dva měsíce. S Danieleme nám to klape ještě víc než na začátku a je to dokonalý.
V mým bytě trávíme spolu strašně moc času jsem strašně ráda že jsme na ten tábor jela nikdy by jsem ho nepotkala.
Momentálně sedím ve škole a poslouchám výklad jednoho debila. Ten učitel je na mě zasedlej. Je to hodina s názvem výchova ke zdraví.
( takhle moc nevím jak to na zdravce funguje, ale potřebuju aby z ní potom byla doktorka. A ano vím že je až zdravka jako vysoká, ale chci to udělat že bude jakokdyby jenom střední a pak půjde pracovat. Tak doufám že nevadí)
DANIEL💘: lásko kdy končíš vyzvednu tě končím za hodinu
TESSA💘:mám tuhle hodinu a potom ještě jednu takže ve 2. Můžeme zajít na jídlo.

Tábor s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat