Merhaba! Nasılsınız?
Düz yazı sever misiniz? Ben yazmayı çok severim de ✌🏻Bölüme geçmeden önce yanınıza soğuk bir su alın, öneririm 😌
Yorum yapmayanların kulaklığının teki bozuluyormuş 😱
İyi okumalar 🌙
Zamanın geçmek bilmediği, acımın dinmediği ve boşalamadığım anlardan birindeydim. Vücudum sürekli olarak sıcakladığı için üzerimde ne varsa çıkartmış, normalde düzen takıntılı biri olmama rağmen odanın bir köşesine fırlatmıştım. Kalça aramdaki ıslaklık ve kaşıntı bir zaman sonra rahatsız etmeyi bırakmış, bedenime apayrı bir zevki tattırmıştı.
Annemler beni bu süreçte rahatsız etmemek için annanemlere birkaç günlüğüne kalmaya gitmiş, ben de rahat rahat inlemiş, çığlık atmış ve hiçbir suçu olmamasına rağmen Taehyung'a sövmüştüm. Sürekli aklımda olmamalı, içimdeki kurdun pençelerini acımasızca göğsüme geçirmesine neden olmamalıydı. Sinirliydim, kırgındım ve hassastım.
Taehyung bana kıyafetlerini getirdikten sonra kasık ve bel ağrım azalsa da akıntım ve vücut sıcaklığım aşırı derecede artmıştı. Şüphesiz kızgınlıklarını yalnızca yatakta kıvranarak ve kendimi çekerek geçiren ben, dolapta fazlalık bulduğum bir yastığa yine onun kıyafetlerinden birini geçirerek bacaklarımın arasına sıkıştırmış ve gözlerimi sıkıca yumduktan sonra o yastığa kendimi sürtmeye başlamıştım. Kendimi hayal ettiğim yer tek başıma olduğum ev değildi lakin yine de idare ederdi işte. Annemler evde olmadığından dolayı dilediğimce inliyor, onun adını dört duvar arasından asla eksik etmiyordum.
Sonrasında bu anları hatırlayıp utancımdan belki de yüzüne bakamayacağımı bilsem de kendime engel olamıyordum. "Immh Taehyung-ah" hareketlerim eski yavaşlığından çıkmış, pozisyonumu değiştirerek yastığın bir kısmını kalça arama yerleştirmiş, dizlerim üzerinde durduğum yatakta sanki onun kucağındaymışım gibi sekmeye başlamıştım. Açık yeşil tişörtün büyük bir kısmı kalça adamdan sızan sıvıyla birlikte koyu yeşile dönerken bu beni saçma bir şekilde gülümsetmişti.
Deliğim sürekli olaran kasılıp gevşediği için belimi sabit tutamıyor, yatağa yasladığım ellerimlr birlikte yastık üzerinde daireler çiziyordum. Erkekliğim her zıplayışımda yatağa çarptığından dolayı sızdırmaya başlamış, sanki vücudum uyuşmuştu. Kulaklarımda geçmeyen bir uğuldama vardı, şüphesiz bunun nedeni içimdeki omegadan başkası değildi. Taehyung'un alfası için çıldırıyordu ve ben artık buna engel olamıyordum.
Yatağa yaslı olan bir elimi çekip göğsüme götürmüş, dikleşmiş olan göğüs uclarımdan birini acımadan sıkmış ve aynı anda çığlık atıp yatağa yığılmıştım. Lakin hareketlerim durmak bilmedi, Taehyung'un göğsünü hayal ederek kalçalarımı yastığa sürtmeye devam ettim. Uzayan ve fazlasıyla sıcakladığım için lastik tokayla topladığım saçlarımın bir kısmı tokadan kurtulmuş, terli alnıma yapışmış ve beni çokça rahatsız etmişti.
Titreyen bacaklarımla bir süredir çalan telefonumu umursamadan hareketlerime devam ederken saatler ardından ilk defa boşalmış, gözle görülür şekilde titreyen bedenim çuval misali yatağa yığılmıştı. Müthiş bir yorgunluk ve bacak ağrısının yanı sıra bitmek bilmeyen kasıklarımı kavuran o sıcaklık hissi aklımı bulandırıyordu. Yere düşmüş olan telefonu almış, belki de onuncu kez aramasından dolayı bıkkınlıkla açıp kulağıma yaslamıştım.
"Ne var Jimin?"
...
Üzerime geçirdiğim beyaz, dizlerimin bir karış üzerinde biten tişört ve dizimin altına kadar çektiğim beyaz çoraplarımla karşı koltuğumda oturan Jimin'e çatık kaşlarımla bakıyor, bir açıklama bekliyordum. "Cevap bekliyorum" dedim sakin tutmaya çalıştığım sesimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lick Me | Taekook
FanfictionYetişkin içerik! Jeongguk, her kızgınlığa girdiğinde en yakın arkadaşının adını sayıklamaktan nefret ediyordu. Omegaverse! 260321 For @GodOfWiness