34.Bölüm

9.9K 815 204
                                    

Finalden önceki son bölüm ..

beklettiğim için gerçekten üzgünüm, boş zamanım olmuyor uzun bir süredir. yorumlarınızı istemeye yüzüm kalmış gibi hissetmiyorum ama yine de bölümle ilgili görüşlerinizi benden saklamayın lütfen <3

iyi okumalar!

Kocaman bir göbekle birlikte oturduğum koltukta hareket etmek fazlasıyla zordu elbette. Gün içerisinde sancılarım tutuyor, beni birkaç dakikalığına hayattan koparıyordu resmen fakat doktor artık sona geldiğimiz için bu gibi durumların fazlasıyla normal olduğunu söylüyordu. Doğruyu söylemek gerekirse son zamanlarda olması gerekenden daha tedirgindim. Bebeğimizin doğacak olması beni mutlu ediyordu fakat garip bir şekilde hamile olmayı da sevmiştim ve hamileliğimin bitecek olması bir tık üzüyordu. Onun haricinde doğum başlı başına bir kabusu andırıyordu bana. Ameliyatla alınacak olması bile bu korkumu hafifletmiyor, aksine ya uyanamazsam ve bebeğimle Taehyung'u bir daha göremezsem diye endişeleniyordum. Bebeğimizin odasını çoktan hazırlamıştık, yalnızca gelmesini bekliyorduk. Kıyafetlerini geçen hafta ütüleyip yerleştirmiştik birlikte. Dayanamayıp ağlamıştık da biraz. 

Taehyung artık sona yaklaştıkça daha bir üzerime titrer olmuştu. Geceleri bazen sancıdan veya rahat etmediğimden uyuyamıyordum ve Taehyung ciddi manada ben uyumadan gözünü kapatmıyordu. Onu da çok yoruyordum fakat bundan rahatsızlık duymadığını her defasında söylüyordu. Onun benden daha heyecanlı olması, konusunu her açtığımızda fark ettirmemeye çalışsa bile ellerinin titremesi beni bir hayli mutlu ediyordu. Ailesiyle arası henüz tam anlamıyla düzelmiş değildi, ailesi biraz olsun inatlarını kırmış olsalar bile Taehyung tavrından taviz vermiyordu. Ciddi anlamda ayaklarıma kapanıp özür dilerlerse belki düşünebileceğini söylemişti yüzlerine karşı. Onun için önemli olan benim affetmemdi, öyle söylüyordu fakat kolay kolay affetmemi de istemiyordu. Benim ailemle ise güzel anlaşıyorduk, o anki tepkilerinden pişmanlık duyup güzelce özür dilediklerinde Taehyung uzatmak istememişti. Hamileliğimde aklımı kurcalayacak, beni huzursuz edecek hiçbir şeyin varlığını istemiyordu ve ona göre bu süreçte bana en çok yardımcı olacak kişi annemdi. 

Hamileliğimin son aylarına geldikçe geceleri uyuyamamamdan mı bilmiyorum ama fazlasıyla uykum geliyordu. Sürekli esniyordum, esnedikçe karnım kasılıyordu ve bebeğimiz içeride hareket ederek varlığını belli ediyordu. En sevdiği şey kesinlikle Taehyung'un onunla konuşmasıydı, babasıyla iletişime geçtiği her an karnımı tekmeliyor, bir o tarafa bir bu tarafa hareket ediyordu. Başlarda ciddi anlamda huylanıyor ve canımı yakıyor olsa da baba-kızın iletişimi kesmeyi hiç istemiyordum. Kurdum Taehyung yanımda olduğu sürece rahattı. Alfamsa herkesten daha heyecanlı.

Koltukta, sırtımdaki yastıklara yaslanarak kucağımdaki kasede olan karışık meyveleri yerken bir yandan da kızgınlığında olan alfamın duşunu bitirip yanıma gelmesini bekliyordum. Televizyonda yabancı bir film açıktı fakat pek izlediğim söylenemezdi, genel olarak kulaklarım bir süredir açık olan suyun sesindeydi. Cinsel bir birliktelik kaldıracak zamanda değildim fakat alfamla ilgilenmek elbette ki istiyordu canım. Yine de Taehyung bu konuda çok katıydı, sonrasında zor durumda kalmamı istemediği için kızgınlığını ciddi anlamda soğuk duşlarla atlatıyordu. 

Ona elbette ki saygı duyuyordum. Fakat alfamın da içten içe benden ilgi beklediğini hissedebiliyordum. En ufak dokunuşumda kalbi hızlanıyor, yavru köpek gibi başını kucağıma koyup sarılıyordu bana fakat bebeğimiz ona fazla bir alan bırakmadığı için pozisyonlarımız kısa sürede değişiyor, kendimi Taehyung'un kucağında göğsüne yaslı buluyordum. Karnım ciddi anlamda kocamandı. Bebeğimizin bir hayli tombul olacağını düşünüyorduk ki zaten doktorumuz da sağlıklı olduğunu içtenlikle belirtiyordu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lick Me | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin