*Julie on susimuodossaan*
Herään kun tunnen makuu alustani liikkuvan. Hypähdän nopeasti sohvalta alas huomaten että olen vahingossa nukahtanut Nathanin syliin. venyttelen varovasti jalkojani "Anteeksi kun herätin...Meidän pitää mennä treenaamaan muita" Nathan sanoo nousten sohvalta ylös. Katsahdan Jamesiin kävellen häntä lähemmäs "Haluatko sinäkin tulla?" James sanoo katsoen minua kulmat hieman kurtussa. Nyökkään heilauttaen häntääni "Jos haluat... voisit treenata heitä susi muodossa?... joutuisit vain tapella heidän kanssa siihen asti kun he luovuttavat" James sanoo kääntäen katseensa Nathaniin. Huomaan kuinka Nathanin ilme muuttuu vihaiseksi. Murisen matalasti mennen Jamesin eteen tuntien tunnetta suojella Jamesia. Näen kuinka Nathan puristaa käsiänsä saaden itselleen suden kynnet. Käännän katseeni miehen silmiin muristen haastaen tuota tappelemaan. Hänen sutensa nousee hetkessi pinnalle yrittäen ottaa haasteeni vastaan, mutta Nathan saa tilanteensa hallintaan. hän hengittää parit kerrat syvään ja sanoo "hmmp..He saisivat kyllä joskus ottaa treenit tosissaan..." Nathan hieraisee otsaansa kääntäen katseensa kunnolla minuun "Saat tulla jos haluat" Heilautan iloisesti häntääni Nathanille vastaukseksi. Tunnen kuinka Jamesin käsi on lähestymässä turkkiani. väistän hänen yrityksensä koskea minua pukkaisten miestä lujaa "Selvä selvä" James nostaa kätensä luovuttaneena "en yritä koskea"James sanoo katsahtaen Nathaniin "Joko mennään meitä varmaan odotetaan.."
Istun metsän reunassa katsellen kuinka James,Nathan ja Beta treenaavat toisia susia, jotku ovat ihmis muodossaan ja jotku ovat susi muodossaan 'Pitäisikö minun karata?' kysyn Callalta katsellen metsää 'Haluatko sinä? Periaatteessa he eivät nyt ole tehnyt mitään.. Ja me pystymme susi muodossa taistelemaan tarvittaessa... ihmismuoto on eri asia.. siinä en pysty mitään tehdä joten yritä pysyä susimuodossa mahdollisimman pitkään.'Mietin hetken kunnes vastaan Callalle 'Totta.. Jos yritän vain tutustua heihin...' Käänän katseeni muihin jotka treenaa
"Entä saanko hänen kanssa tapella?" Kuulen jonkun huutavan ja kaikkien katseet kääntyvät minuun "Alfa?" Beta sanoo Nathanille. Nathan nyökkää Betalle ja antaa minulle merkin tulla heidän luoksensa. Nousen seisomaan ja hölkkäilen heidän luokseen. voin kuulla kuinka ihmiset alkavat sipisemään "Niin oletko varma?" Beta sanoo pojalle. Poika alkaa pudistamaan päätänsä ja peruuttaa kauemmas "Beta sinähän voit näyttää miten tapellaan" James sanoo virnistäen. Katsahdan Betaa murahtaen 'Se kyllä kävisi' Calla sanoo mielessäni. Vilautan Betalle hampaitani hypäten kauemmas hänestä odottaen ottaako hän haasteen vastaan. Kuulen kuinka Beta murahtaa ja muuttuu sudeksensa. Voin kuulla kuinka kaikki alkavat hurraamaan ja muodostavat ympärillemme ringin "Säännöt tappelussa on ketään ei tapeta ja pysytään susi muodossa koko ajan" James kuuluttaa " Saatte alottaa kun olette valmiita"
Beta hyppää heti minua kohti yrittäen iskeä hampaitansa selkääni. Väistän sulakalla liikkeellä iskun ottaen suden hännästä kiini vetästen lujaa taakse päin. Susi murahtaa yrittäen jälleen saada selästäni kiinni. väistän hänen iskun esittäen tylsistynyttä. Kuullen kuinka jotku nauravat Betalle. Näen kuinka Beta muuttuu koko ajan vihaisemmaksi. hän syöksyy täyttä vauhtia kohti minua mutta, kun väistän hänet hän törmää muihin ihmisiin 'Älä anna vihan koskaan nousta esille' Kuulen kuinka Calla neuvoo häntä voimakkaalla äänellä. Kun Beta kuulee Callan äänen hän hetkeksi kyyristyy ja pysähtyy. näen kuinka hänen sudensa nyökkää ja kääntyy jälleen minua kohti. Beta on rauhoittunut ja miettii jälleen uutta taktiikkaansa. Päätän helpottaa hänen elämäänsä ja teen hyökkäyksen. olen hyökkäämässä hänen niskaansa kiini, mutta teen sen vain hämäykseksi ja tartun hänen kyljestä kiini jyräten hänet puuhun.
Astun kauemmas Lucasista odottaen että hän nousisi ylös 'Pidä silmät vastustajassasi ja reaktiokykysi valppaana'Calla huomauttaa Lucasia 'Anna hänen nyt voittaa.. esitä että olet menettänyt voimasi' Callan ääni kaikuu päässäni 'Katsotaan..' huomautan Callalle hieman ärtyneenä.
Näen kuinka Lucas nousee ja hyökkää niskaani. rentoutan hieman kehoani että pystyn esittää voimatonta. Lucas kaataa minut maahan mutta potkaisen hänet pois päältäni takajalkojeni avulla. Näen kuinka Lucas on löytänyt uuden motivaation lähteen kun annoin hänen hyökätä onnistuneesti. Lucas tekee jälleen hyökkäyksen, mutta tällä kertaa hän upottaa kyntensä selkääni 'Kohta tuo pentu saa kyytiä' sanon Callalle alkaen ärsyyntyä Lucasin tavasta tapella. Käänän kehoani että saan Lucasin niskasta kiini ja viskaan hänet pois. Tunnen kuinka samalla hänen kynnet vetävät isot haavat ihooni. katsahdan turkkiani nähden puhtaan valkoisen turkkini punaisena 'Miten hän edes kehtaa tapella kanssani kun olen jo kerran hänet melkein tappanut?' Murisen mielessäni. Tunnen kuinka Callakin alkaa pikku hiljaa ärtyä tilanteeseen, jos olisimme reviirin ulkopuolella hän olisi kuollut jo monta kertaa.
Lucas tulee jälleen kohti kaulaani ja päätän vielä kerran lähteä leikkiin mukaan joten laitan kehoani rennommaksi. Lucas paiskaa kehoni maahan pitäen kiini niskastani 'Anna mennä näytä sille pennulle' Calla sanoo närkästyneenä 'Kiitos' sanahdan nopeasti Callalle. Analysoin tilanteen nopeasti kunnes päätän vain kääntää kehoani ja hyppään jaloilleni seisomaan ja otan mahdollisimman korkealta hänen niskastansa kiini paiskaten hänet mahdollisimman lujaa maahan. Vaihdan nopeasti otteeni hänen kurkkuun. Murisen hänelle että hän luovuttaisi, mutta hän yrittää silti irroittaa minua 'Lopeta tai tapan sinut' Sanon Betalle mieleni kautta. Hän jatkaa hetken vielä tappelua kunnes hän lopettaa. James tulee soittamaan kelloa ja huutaa että Beta on hävinnyt. Beta menee veltoksi että pystyisin päästää helposti irti, mutta pidän vielä varuilta kiini. James kävelee luoksemme " Voit päästää" hän sanoo katsoen minua. Päästän Betasta irti astuen heti kauemmas hänestä. Kuulen kuinka Nathan ilmoittaa muille jatkavan treenejä. Näen että James auttaa putsaamaan Betan haavoja. Menen Betan luo vingahtaen anteeksi pyytönä "Oma vika kun hyväksyin, suteni halusi koston" Lucas sanoo katsoen minua. nyökkään hänelle astuen kauemmas heistä "Voinko putsata sinun haavat että ne ei tulehdu?" Kuulen Nathanin äänen vierestäni. Käänän katseeni epäilevänä häneen astuen hieman kauemmas hänestä. Nathan istuu maahan "Voit tulla maate eteeni niin saisin ainakin selkäsi haavat putsattua" Hän taputtaa maata edessänsä 'Sanoit että yrität tutustua heihin' Calla huomauttaa. Kävelen varovasti Nathanin luo laittaen maate selkä häneen päin. Havahdun siihen kun hän on saanut putsattua haavani 'Näitkö ei hän mitään tehnyt' Calla sanoo 'Ei sitä voi ikinä tietää.Tiedät miksi en luota muihin' Huomautan Callalle ja hän menee hiljaiseksi"Tuletko Julie?" Kuulen kuinka James huutaa minua. Katsahdan Nathaniin nyökäten hänelle kiitokseksi ja juoksen Jamesin perään.
YOU ARE READING
Särkynyt
WerewolfJulie on karannut vuosia sitten pahoinpitelevästä laumasta ja päätyy vahingossa toisen lauman reviirille.