Chapter 19

311 19 14
                                    

Г. Т. Н. Р.

Събудих се от лек шум. Не можех да си отворя очите. Имаше светлина, която блестеше много силно. Когато светлината сякаш намаля, отворих очи. И видях татко да разговаря с лекаря.

-Значи това е всичко, докторе? - попита татко и доктора кимна - Добре, благодаря Ви. Лека работа.

-Татко-казах и се опитах да се надигна, но без успех. Коремът ме болеше.

-Не се напрягай, скъпа.

Баща ми седна до мен и ме хвана за ръката. Този жест ми напомни за Натаниел. Неволно се усмихнах.

-Как си, скъпа? Имаш ли нужда от нещо? Дори не знам къде е майка ти, пуши от цял час. Че ако не и повече. Боже, притеснен съм. Времето навън е лошо, нали? Духа лек вятър, но е добре. Ох, уморих се.

-Татко, успокой се.

Личи си, че е нервен. Но защо? Какво е станало този път? Нямам идея?

-Татко, знам, че не е моментът, но Лусинда беше тук. Дойде да попита за бебето, дали е на синът ѝ.

Татко кимна. Сякаш знаеше. Но мисля, че повече се притеснява за майка. Но тя къде е наистина? Не вярвам да пуши толкова време. И от кога пуши? Сигурно като е много стресирана. И аз така правя. Но вече не, поради ясни причини.

-Мисля, че се е случило нещо с майка ти. Не знам, усещам го. Нали знаеш как, когато двама души се обичат и се познават от толкова много време, че усещат, когато стане нещо с другия? Е, това усещане имам в момента.

Кимнах. Знам за това чувство. Дали ще го усетя някога? Дали ще бъда добра майка? Нямам представа, но все повече започвам да се притеснявам и аз. Явно притиснението на татко е заразно.

-Сега ще разбера къде е майка.

Г. Т. Н. Е.

-И това, ако не е скъпата Елинор Бекъм. Хайде, излез иззад тази маса, скъпа. Хайде, не се срамувай.

По дяволите.

Мамка му.

Можеше да се сетя, че може и да има камери в сградата.

Щом излязох онази пачавра, с името Лусинда, ме изгледа изненадано.

Какво, да не би на магистралата да няма хубави жени?

-Здравейте. Радвам се да ви видя всички на едно място. Единият излязъл от лудницата - казах и погледнах Люк-заедно с приятелите си идиоти-погледнах хората на Люк-и ол. Люк, това не го очаквах. Да вземеш за жена проститутка като нея.

Nothing Is Done YetWo Geschichten leben. Entdecke jetzt