Гледна точка на автора
Две години по-късно....
Всичко вървеше идеално. Райли роди две прекрасни деца. Решиха да ги кръстят така:момчето да се казва Алекс, а момичето Ева. Почти на две годинки, а са толкова палави...
-Алекс, Ева слизаите. Време е за обяд. - извика Райли от кухнята. Заедно с Натаниел направиха обяда. Нещо напълно обикновено в тяхното ежедневие.
Децата слязоха послушно и започнаха да се хранят всички заедно. Всичко бе утихнало. А за тези две години се случиха толкова много неща....Майкъл се провали в убийството на Джон Бейкъм. И това е само началото.....
Люк съедини двете мафии в една. Сега вече изцяло града е негов. Решението, което взеха Майкъл и Елинор Дейвис, не бе въобще трудно. Започнаха да правят семейни вечери всички заедно. Райли и Натаниел се ожениха. Райли Картър. Чудесно звучи, нали?
Докато семейство Картър обядва, в другия край на града Майкъл и Елинор отново са на плажа. Ходят почти всеки ден. Обичат се. А и какво повече им трябва? Животът на всички се нареди. Всички са толкова щастливи. Това очакваха, че ще се случи и ето-случи се.
Всичко приключи добре. Всеки обича човека до себе си, но нали това е най-важното?! Разбира се, че е. Някои търсят това нещо цял живот и не могат да го намерят, но ето, че те се намериха. В началото Райли мразеше Натаниел. Но и с причина. Но нещата се развиха чудесно. Ето и Майкъл и Елинор. Той я бе оставил сам да гледа детето, когато я изнасили, когато е била на 16. Но тук отново нещата се развиха идеално.
Смисълът е, че вторият шанс е нещо, което всеки трябва да даде на някого. Било то на себе си или на някой друг. И те го разбраха. Дадоха втори шанс и вижте как се развиха нещата. Вижте как втория шанс променя хората тотално. Карайки ги да бъдат по-добри хора.
Това бе историята. Тяхната история. История, който завърши със щастлив край. Със смях и усмивки. Историята на момичето на 16, изнасилено в дискотека показва,че не всичко е толкова лошо. Разбира се кой би искал да забременее на 16. Дори родителите и се бяха отказали от нея. Докато един ден, те решиха да дадат на дъщеря си втори шанс. Шанс, който тя няма да забрави никога.
Е, и сега тук ще кажете:Добре, това е така, но не трябва всеки път да се дава втори шанс. Да, така е. Не винаги втория шанс помага на човек. Но не е излишен, нали? Давате втори шанс, но този път имате по-малко доверие в този човек, защото има шанс да направи същата глупост като преди. Но не пречи, нали? Всеки заслужава втори шанс. Абсолютно всеки, без изключения. Но като видите, че няма смисъл от втория шанс, то тогава е най-добре да се откажете. Но от опит, глава не боли.
Историята също ни показа, че истината е за предпочитане пред лъжата. Че опита е важен. Че любовта си заслужава. И че любовта е всичко. Тя не е нещо, което може да се купи с пари. Любовта, доверието... Това са все малки неща, които парите не могат да купят. Тя не е за хората, които си мислят, че щом имат пари, значи че всеки трябва да им се преклане, и че всичко могат да си купят.
Не, читателю. Любовта е време, искреност, честност, усърдие, доверие. Тя не е нещо, с което може да се играе. Въпреки че има случаи, в които някои хора си играят с чувствата на другия. Не се прави така. Това е лоша постъпка. И тези лоши хора трябва да знаят, че колелото се върти. Върти се и един ден това, което са причинили на някого, то ще им се върне стократно. Това е така наречената карма или съдба или както искате го наречете. Но знаите, че всичко се връща. И нали знаете какво казват хората:"Всичко се връща рано или късно, колкото по-късно толкова по-мръсно". И това е така.
Искам да Ви благодаря, че бяхте с мен, докато пишех книгата. Писах я с много любов и старание. Целта ми беше именно това:да покажа нещата, които не се купуват с пари. И да докажа, че живота не е само дъги и еднорози. Животът може да бъде много по-лош, от колкото си мислите. Благодаря Ви отново, че четохте книгата ми. Надявам се да Ви е харесала. Реших това да е последната книга. Съжалявам, че ще разочаровам някои, но наистина не мисля, че трябва да се впускам в подробности. Но пък реших да напиша нова книга и в рамките на седмица ще съм я качила.
Благодаря Ви отново, съжалявам, че го повтарям, но се радвам изключително много, че има хора, които четат поредицата от книгите ми! Съвсем скоро ще кача новата история! Ще съм ви много благодарна, ако четете и нея с толкова много интерес и гласувате и там за главите!
Благодаря Ви, читатели! Обичам Ви много! ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Nothing Is Done Yet
RomanceПродължение на: "Hate Changes Everything" Живота е такъв,какъвто си го направиш.....в случая говоря за момиче с принципи. Тя е тази,която винаги е предпочитала да каже истината,вместо да излъже. Тази,която винаги си е знаела кога да замълчи,кога да...