Chapter 6

569 31 5
                                    

Ако можех да се опиша с една дума,то думата щеше да е идиотка. Изневерих на Остин. Още ми е гадно. Как можах да го направя с Натаниел. Не само аз изневерих. Той също на своята любима Макензи. И двамата сме идиоти. Може би затова толкова си приличаме. Започнах да се обличам. Време беше да си тръгна от тази болница. Облякох дрехите,които майка ми беше донесла вчера. Взех чантата си и излязох от стаята. Тръгнах направо по коридора и видях майка ми. Беше усмихната. Явно татко е добре. Отидох до нея и я прегърнах.

-Райли. Как си? Нали си добре?-попита ме тя,аз само кимнах.

-Татко как е. Нали ще го изпишат и неги днес. -попитах.

-Баща ти е добре. Него ще го изпишат другата седмица. -каза тихо.

Тогава се огледах. Видях баба Елизабет,дядо също. Видях и Натаниел. Щом погледите ни се срещнаха се сетих за онази вечер. Беше толкова.......хубаво. Бих го повторила. Боже,какви ги говоря. Тръгнах към баба и я прегърнах.

-Малката ми красавица. Как си?

-Ами....добре съм,бабо. -тя кимна.

-Мамо-извиках и тя се обърна към мен-Аз ще тръгвам. Ще си поръчам такси и....

-А,не-изведнъж баба ме прекъсна-Аз ще те закарам. Няма да даваш излишни пари за такси. Хайде да тръгваме.

Кимнах. Прегърнах мама отново и с баба заедно тръгнахме към рецепцията. Трябва да подпиша някакви документи. 

-Здравейте. Райли Дейвис.

Тя само кимна. Даде ми някакви документи и се подписах. Кимнах на момичето и тръгнахме. Отидохме до колата и зачаках баба да отключи. Тя го направи и двете влязохме в колата. Тя запали двигателя и тръгнахме.

-Сега ми кажи какво става с теб? И не ми казвай,че си добре. Виждам,че не ти е добре.

-Мразя,когато си права. -казах,с дълбока въздишка.

-Слушам те. И искам всичко да ми кажеш.

-Добре-кимнах-Любовта. Тя е това,което мразя най-много на този свят.

-Виж-баба започна-Любовта е странно нещо,скъпа. За любовта да нужни двама. Ти си умна,мила,красива и не ти го казвам,защото съм ти баба,а защото те виждам. Предполагам,че любовта ти е несподелена?

-Ами....не точно. Проблеми. Не можеш да ме разбереш.-казах,а баба се засмя.

-Мила,много имаш да учиш. Значи той те обича,ти него също. Но имате проблеми.

Nothing Is Done YetWhere stories live. Discover now