Chapter 4

650 40 16
                                    

Всичко,което искат е да бъдат заедно. Да бъдат щастливи,да се обичат един друг,но най-вече любовта им да е вечна и да е способна да ги събере....

Г. Т. Н. Е.

Отново седим и чакаме. Майкъл още не се е събудил. Мисля да отида да проверя Райли. Но ако Майкъл се събуди. Ще седя и ще чакам. Чакам вече седмица. Но той не се събужда. Лекарите казват,че е в нещо като кома. Спи....има риск да.......да не се.........да не се събуди. Тази мисъл ме побърква. Той няма да си отиде. Спокойно,Елинор. Той е силен мъж. Ще се справи. Той и Райли. Заради тях стоях толкова време жива. Иначе досега,заради боя на Люк върху мен да,да бях умряла. Но имам за какво да живея. За любовта на живота ми и заради детето ми. Огледах се. Отново тази червена булчинска рокля. Кръвта на Майкъл е още там. Ако само тя ми остане?...... Живота ми ще се съсипе. Тогава само Райли ще ми остане. Баща ми.....заради него стана това. Заради него Майкъл сега лежи полумъртъв на болнично легло. Заради него стана всичко. Не Майкъл е виновния в случая,а собствения ми баща. Защо ме излъга за Райли и Майкъл? Защо му е да го прави? Каква полза ще има от това да ме излъже и да стана негова.....ето защо. Искал ме е в мафията си. Заради него аз търпях всичко това. Даже сигурно не ме е търсил. Усетих нечия ръка на рамото ми,но не ме интересува кой е.

-Елинор. -не обърнах внимание,но веднага разпознах гласа на Елизабет-Върви вкъщи да се изкъпеш. Ние ще стоим тук. Отиди и си почини малко. Ако има нещо ще ти звъннем.

-Не-казах рязко-Ти на мое място би ли си отишла в къщи,докато мъжът,когото обичаш е на косъм от смъртта? Би ли се прибрала спокойно да се изкъпеш и да поспиш? Сигурна съм,че не би. Така че ме остави намира.

Махна ръката си от рамото ми и седна обратно на мястото си. Ами ако наистина той не се събуди? Тогава какво ще правя? Тези мисли ме убиват. Помня,когато Майкъл ме.....изнасили,когато бях на 16. Мразех го,мразех го от дъното на душата си. А сега? Сега седя и с нетърпение чакам да се събуди. Винаги съм го обичала. Просто досега не съм си го признавала. Той е моята любов. Той е моето всичко. Майкъл е моя живот..........

Г. Т. Н. Р. 

Седя и чакам. Седя и отново чакам. Цяла седмица никой не дойде да ме види. Остин би трябвало да е дошъл до сега. Но го няма. Явно наистина не го интересувам. Дори не знам телефона ми къде е. Нямам си и на представа. Бяло,бяло,бяло.......стените,чаршафите,леглото,дори системата ми е в бял цвят. По-зле няма на къде. Баща ми е в някаква странна кома,в която вероятно сънува нещо. Майка ми седи и го чака да се събуди. Явно я е страх да се прибере. Иска да е постоянно до баща ми. Това е истинската любов. Чакаха цели 15 години,но и двамата издържаха. И двамата имаха търпение,с желанието,че накрая ще се срещнат и любовта им ще продължи. Би трябвало всички да взимаме пример от тях. Не като сега. Един ден сте заедно,познавате се от месец и много се обичате. Това не е любов. Това е подобие на любов. Днешните момчета само изневеряват,освен..... Натаниел. Той до последно остана верен на Макензи. Тя е голяма късметлийка. Къде ли е Натаниел сега? Защо не дойде да не ме види отново. Наистина от една страна не искам,но по-голямата част от мен иска да го види. Но къде е той сега? На вратата се почука.

-Влез. -казах и затворих очи,надявайки се,че е той.

Отворих ги и наистина бе там. Явно сънувам. Затворих ги и ги отворих отново и Натаниел наистина бе тук.

-Здравей,аз исках да ти се........извиня. -каза той бавно. -Наистина аз не знаех,че се чувстваш така. Нито за плана на майка ми. Тя наистина е потайна. Дори от мен крие тайни. Въпроса е,че......... Макензи. Тя. Ние ще имаме дете. Искам да кажа,че виж Райли. Аз наистина го искам,но просто нещо отвътре ме кара да не го правя. Аз наистина те ........обичам те,Райли.  Знам, че направих много грешки. Много пъти съм те избягвал,поради простата причина,че аз не те заслужавам. Ти заслужаваш някой по-добър от мен. Съжалявам. Не трябваше да идвам. Ще си ходя.

-Натаниел-казах изведнъж-Недей. Ела тук.

Подканих го да дойде при мен. Той дойде. Седна на края на леглото и гледаше към земята.

-Погледни ме-казах,но той не ме погледна-Натаниел,моля те. Погледни ме.

Накрая ме погледна. Доближих го до мен и го целунах. Как ми липсваха тези устни. Той веднага започна да движи устните си срещу моите. Беше толкова вълшебно. Той накрая легна върху мен и започна да съблича роклята ми. Денят наистина приключва добре за някои от нас.......

Неутрална гледна точка

Любовта. Тя е в основите на всичко. Но ти какви жертви би направил за любимия човек? Ако ти звънне в 3 часа през ноща само,за да ти кажа да отидеш при него,ще го направиш ли? Или ако трябва да изоставиш всички останали,заради него,би ли го направил? Ако докато те прегръща,ти казва, че държи целия си свят в ръцете си.....това е вашия човек. Да не забравяме,че любовта не се среща само един път в живота. Някои ,като Райли Дейвис,имат правото да се влюбват един път. Тя се е влюбила в грешния човек. В човека,който я нараняваше преди и ше продължава да я наранява с действията си........

Nothing Is Done YetWhere stories live. Discover now