Multimedyadaki Furkan
Keyifli Okumalar
Bölümün sonundaki açıklamayı okumadan geçmeyin lütfen ❤️
Bir şey demelerine fırsat vermeden arkamı dönüp giderken bizimkilerin arkamdan geldiğini anlamam uzun sürmedi.Diğerleri Atlas'ın bozulan yüzüne gülerken
Tuğçe"Oh iyi oldu. Kal geldi birden."dediği sırada Uras beni kolumdan tutarak onların yanından uzak bir köşeye çekti.
"Asya,iyi misin güzelim?"
Pek fazla iyi sayılmasamda kafamı salladım.
"İyiyim. Merak etme,bir sorun yok."
"Sen bugün Atlas ile mi konuştun?"
Gözlerimi kaçırdım. Yavaşça kafamı sallarken Uras bıkkınca bir nefes verdi.
"Niye bana söylemedin? Odada o yüzden ağlıyordun değil mi?"
Yavaşça kafamı sallarken "Sana söyleyecektim,odada da sinirden ağladım. Azra ile öpüşürken gördüm onu. Umursamadım bile ama gelip bana açıklama yapmaya çalışınca sinirlerim bozuldu."
Sinirle yumruklarını sıktığını gördüm.
"Bir daha o Atlas veya Furkan şerefsizi seni rahatsız ederse direkt bana söylüyorsun. Ayrıca o Atlasla da konuştuğunu görmiyim Asya. Çok kötü olur."
Kafamı salladım. Uzatmamasına sevinmiştim.
Elimden tutarak diğerlerinin yanına giderken Tuğçe ve Barış'ın kenarda birbirlerine vurarak şakalaştığını Doruk, Buğra ve Burağın ise bir kızla konuştuğunu gördüm.
Kimdi acaba?
Uras ile yanlarına gittiğimizde kız bizi fark eder etmez gülümseyerek bildiğiniz Uras'ın boynuna atladı.
Kaşlarım anında çatılırken Uras da şaşırmışa benziyordu.
Kimdi lan bu kız?
Kız Uras'dan ayrılarak "Uraass. Görüşmeyeli çok uzun zaman oldu."dediğinde kıskançlıkla kıza bakıyordum ve eğer bakışlarla birini öldürebilseydik kız şuan gebermişti.
Doruk ve Buğra gülerek yanıma gelirken "Kim ya bu kız?"dedim sinirle.
Burak da gülerek "Çocukken aynı yerde oturuyorduk. Kızı hiç sevmezdik ama annelerimiz arkadaş olduğundan görüşmek zorunda kalıyorduk. O da bizi arkadaşları sanıyordu."
Kız"Hiç değişmemişsin. Hâlâ çok yakışıklısın."dediğinde ellerimi sinirle yumruk yaptım.
Kızın saçlarına yapışmamak için kendimi zor tutarken kız sonunda beni fark ederek
"Bu kız kim? dediğinde daha çok sinirlenmiştim.
Yinede yapmacık bir gülümsemeyle Uras'ın yanına giderek elini tuttum ve aynı şekilde kıza döndüm.
"Senin az önce kollarını ahtapot misali boynuna doladığın çocuğun sevgilisiyim tatlım."dedim.
Kızın sırıtan yüz ifadesi değişirken yinede gülümsemeye çalıştı.
"Öyle mi? Çok mutlu oldum gerçekten. Çok yakışıyorsunuz.
Bende Cemre. Bizde Uras ile çocukluk arkadaşıyız."
Peh,sen mi çocukluk arkadaşısın ben mi? Pek hatırlamıyorum ama olsun."
Kız "Uras ile eskiden çok yakındık. Buğra, Burak ve Doruk ile de öyle. Ayrı hiçbir şey yapmazdık. Değil mi?"diye devam ettiğinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"Acaba kavga ederek bizim sınıfa gelmeseydin yine de tanışabilir miydik?"diye sordum o güzel yüzünü izlerken. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı,nefesini yüzümde hissettim. Ve o beni büyüleyen sözlerini söyledi. "Biz dünyanın birer ucunda olsak bile ben yine...