30. Bölüm

1.2K 54 14
                                    

Multimedyadaki Doruk

Keyifli Okumalar

Gerçekten midem bulanıyordu. Nefret ediyordum onlardan.

Tuğçe arkamdan seslendiğinde olduğum yerde durarak arkamı döndüm.

Yanıma geldiğinde" Oh be yetiştim. İyi misin?"diye sordu yüzünü ekşiterek. Aşağı inmeye başladık.

Gülümsedim." Evet, çok iyiyim. Hatta harikayım."

Takmayacaktım artık. Ne halleri varsa görsünlerdi.

Aşağı indiğimizde bizimkileri gördük.

Uras'ı göstererek"Benim sevgilim orada. Gerisi umurumda bile değil."dedim gülümseyerek.

Tuğçe" Onlara üzülmen bile gereksiz zaten. Atlas en büyük hatasını seni kaybederek yaptı. Umursama."diyerek alnımdan öptüğünde gülümsedim.

Bizimkilerin yanına gittik.

Uras'a sıkıca sarıldığımda o da bana sarılarak saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.

Gülümseyerek ondan ayrıldığımda

"İyi misin?"diye sordu yüzüme bakarak.

"İyiyim. Sana sarılamaz mıyım?"

"Sarılırsın tabi de sen genelde bana vurmayı tercih ediyorsun."dediğinde gülerek yumruğumu havaya kaldırdım.

"İstersen vurabilirim."

Ellerini teslim olurcasına havaya kaldırdı.

"Yok almıyım."

Hep beraber dışarı çıktığımızda bizimle birlikte birkaç sınıf da çıkmıştı.

Kayak malzemelerimizi aldıktan sonra pistin en üstüne çıktık.

Barış'a dönerek "Sen mümkünse benden uzak dur." dedim.

Gülerek kafasını salladı.

Uras "Neden?"diye sordu.

"Her birlikte ailecek kaymaya geldiğimizde bu gerizekalı yüzünden başımıza gelmeyen kalmıyor. Bir kere yine buraya geldiğimizde ormanda kaybolmuşluğumuz bile var."dediğimde gülüşerek kaymaya başladık.

Yaklaşık 1 saat boyunca kaydıktan sonra

Uras'ın"Yarışa var mısın?"demesiyle başımı ona çevirdim.

Benim biraz yukarımda duruyordu.

Hızla yanına çıktım.

"Her zaman."dedim ve "Aşağıda görüşürüz."diyerek kaymaya başladım.

Arkamdan "Hileci."diye bağırmıştı.

Umursamadım.

Biraz sonra bana yetişerek "Hızlan biraz ama olmaz böyle. Kaplumbağa ve tavşan masalını bilir misin?"diyerek biraz daha hızlandığında bende hızlanarak yetiştim ve onu geçmeden önce

"Yalnız o hikayede kazanan kaplumbağaydı."diyerek önüne geçtim.

Şaşkınlıkla yavaşladığını görerek gülümsedim.

Bitiş noktası olarak belirlediğimiz ağacın yanına gelmiştim ki aniden birinin bana sert bir şekilde çarpmasıyla kendimi yerde bulurken acıyla inledim.

Burnum çok pis yere çarparken bembeyaz kar kırmızıya bulanmıştı.

Burnumu tuttum fakat acıyla inlememle bunun kötü bir hata olduğunu fark ettim.

BAY UKALA (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin