Multimedyadaki Azra
Keyifli Okumalar
Sevgili miydik? İyi de bundan benim niye haberim yoktu?
Hayretle Uras'a bakarken duyduğum sesle korkuyla alt dudağımı ısırdım.
"Sevgilin mi?"
Zamanlaman hiç iyi değil kardeşim.
Urasla birlikte arkamızı döndüğümüzde Kayra kaşlarını çatmış bir bana bir Uras'a bakıyordu.
Azra ise şaşkın bir şekilde bize bakıyor ve hiç konuşmuyordu.
Kayra'ya dönerek bir süre sessiz kalması için baktığımda sinirle derin bir nefes aldı.
Azra nihayet konuşmaya başlarken aslında hep sussa çok güzel olurdu diye geçirdim içimden. Çünkü onun cırtlak sesini duymak hiç ama hiç güzel değildi.
Azra"Se-sevgili misiniz?"diyerek ağlamaklı gözlerle Uras'a döndüğünde Uras bana bir bakış atarak Azra'ya döndü.
"Evet,bence bu benim peşimi bırakman için geçerli bir neden."dediğinde Azra yutkunarak ellerimize baktı.
"Benden bu kız için mi ayrıldın yoksa?"
"Bence o konuyu hiç açma. Senden neden ayrıldığımı sen gayet iyi biliyorsun."dediğinde Uras'a baktım.
Azra arkasını dönerek hızla bahçeden çıkıp gitti.
Arkasından bakarken Kayra yanımıza gelerek "Biri ne olduğunu söyleyecek mi acaba?"diye sordu.
"Ablacım biz sevgili falan değiliz sakin ol."
"O zaman bu herif kim?"
"Aynı sınıftayız, ismi Uras tamam mı? Ayrıca herif deyip durmasana."
Hâlâ elimi tutuyordu. Elimi hızla çekerken sinirle ona döndüm.
"Sen... Sen deli misin? Neden sevgili olduğumuzu söylüyorsun?"
"Söylemem gerekti?"dediğinde sinirle güldüm.
"Söylemen gerekti öyle mi? Neden söylemen gerekti?"
"Bak,Azra benim eski sevgilim. Ayrıldık ama peşimi bırakmıyor. Bende bırakması için sevgili olduğumuzu söylemek zorunda kaldım. Lütfen sende ayak uydur. Bir süre "
"Başka kız mı kalmadı? Niye beni buluyorsun anlamadım ki."
"Planladığım bir şey değildi."
"Hem ben sana neden yardım edeyim ki? Seni doğru düzgün tanımıyorum bile."
"Doğru düzgün tanımadığın birini niye evine alıyorsun o zaman?"diyerek imalı bir şekilde güldüğünde bir an kalakaldım.
Kayra'nın "Ne?! Birde bu herifi eve mi aldın?"diye sormasıyla
"Ya of. Kayra, lütfen sus."dedikten sonra Uras'a döndüm.
"Hem suçlusun hemde konuşuyorsun hâlâ."dedim.
Delirmek üzereydim.
"Yardım et işte. Hem bak görünüşe bakılırsa sen de Azra ile anlaşamıyorsun."dediğinde bir süre düşündüm.
Kayra'ya dönerek"Bu olanlardan annem ile babama bahsetmiyorsun."dedim.
Kayra tek kaşını kaldırarak "Benim kazancım ne?"dediğinde derin bir nefes alarak kafamı yukarı kaldırdım ve "Allah'ım yardım et."diyerek Kayra'ya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA (TAMAMLANDI)
Dla nastolatków"Acaba kavga ederek bizim sınıfa gelmeseydin yine de tanışabilir miydik?"diye sordum o güzel yüzünü izlerken. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı,nefesini yüzümde hissettim. Ve o beni büyüleyen sözlerini söyledi. "Biz dünyanın birer ucunda olsak bile ben yine...