44. Bölüm

620 37 57
                                    

Multimedyadaki Burak

Keyifli Okumalar

"Kiminle barıştın bakalım?"

Dudağımı ısırarak babama dönerken babam ise bir anneme bir bana bakıyordu.

Şirince gülümseyerek "Babacığım sen bizi mi dinliyorsun? Aa ayıp değil mi ama?"dediğimde annemin bakışları "Sıçtın bari sıvama."der gibiydi.

Babam omzunu kapı pervazına yaslarken "Yok canım. Niye sizi dinleyeyim? Dışarı çıkıcaktım,kulak misafiri oldum."dedi.

Annem "Nereye gidiyorsun Taner?"diye sorduğunda konu değişti diye içimden sevinirken babamın "Bizimkiler çağırdı da bir yanlarına gidip geleceğim. Asyacığım sende bahçeye kadar bana eşlik et istersen."dediğinde kalakaldım.

Babam sevgilimin olmasına kızacak kadar geri kafalı bir adam değildi. Düşünceleri güzeldi ve oturup babamla saatlerce konuşmak çok iyi geliyordu. Benim endişelendiğim nokta babama sevgilim olduğunu söylememiş olmamdı.

Ama fırsat olmamıştı ki. Ne ara söyleyecektim?

Anneme "Kurtar beni." bakışlarımı atarken "Tabi ki baba, geleyim."diyerek dışarıya yöneldim.

Ayakkabılarımı giyip dışarı çıkarken babam da beni takip etti.

Garaj arka tarafta olduğu için arka bahçeye doğru yürümeye başladık.

Babam "Bana söylemek istediğin bir şey var sanırım kızım."dediğinde mahcubiyetle kafamı salladım.

"Öncelikle sana daha önceden söylemediğim için özür dilerim baba. Aslında söyleyecektim ama fırsat olmadı. Seninde anladığın gibi evet bir sevgilim var"dedikten sonra yüz ifadesini görmek için yüzüne baktım.

Sinirli görünmüyordu.

Kafasını sallayarak "Kaç gündür o yüzden ölü gibi geziyordun değil mi? Kavga mı ettiniz?"diye sorduğunda kafamı salladım.

"Evet ama barıştık. Kavga ettiğimiz için sana söyleyememiştim zaten."

"İsmi ne?"diye sorduğunda" Uras."dedim istemsizce gülümseyerek. Ardından hemen gülümsememi sildim. Salak mıydım ben ya. Babama sevgilim olduğunu söylerken pişmiş kelle gibi sırıtıyordum.

"Uras Kaya mı?"diye sorduğunda kafamı salladım.

"Tanıyor musun? Eskiden evlerimiz yan yanaymış. Biz de yeni anladık aslında eskiden komşu olduğumuzu. Annelerimiz de tanışıyormuş."dediğimde kafasını salladı.

"Evet. Babasını ve Uras'ı görürdüm bazen. Babasıyla da sohbetimiz vardı."

Garajın önüne geldiğimizde gülümseyerek "Kızım, sevmek ve sevilmek utanılacak bir şey değil. Sen aklı başında bir kızsın. Bizi utandıracak bir şey yapmayacağını biliyorum. Tabiki bu konular daha çok annenle konuşacağn konular ama haberimin olması iyi oldu"dediğinde bende gülümseyerek sarıldım babama.

"Teşekkür ederim baba."

Sarılışıma karşılık vererek saçlarımı okşadıktan sonra benden ayrılarak"Hadi çabuk, geç eve. Hava soğuk."dediğinde kafamı salladım.

BAY UKALA (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin