Multimedyadaki Uras
Keyifli Okumalar
Barış telefonu açarak "Efendim Uras."dediğinde bakışlarımı ona çevirdim.Uras'ın söylediklerini dinledikten sonra kaşlarını çatarak ayağa kalktı.
"Furkan mı?"dediğinde telaşla bende ayağa kalktım.
"Ne olmuş?"diye merakla sorduğumda "Tamam kardeşim."diyerek kapattı telefonu.
Tuğçe de merakla bakarken "Ne olmuş Barış, anlatsana."dedim.
Barış"Bir şey olmamış ya."dediğinde ona sen ciddi misin? dercesine baktım.
Yalan söylemeyi hiç beceremiyordu.
"Anlatırım size sonra."diyerek hızla eve doğru gittiğinde "Ya Barış! Nereye gidiyorsun?"diye bağırdım.
Arkasına bakmadan "Anlatacağım sonra. Siz evde durun."dediğinde Tuğçe ile merakla birbirimize baktık.
Uras 'a bir şey mi olmuştu?
Telefonda Furkan demişlerdi. Kavga mı ediceklerdi?
Telefonu elime alarak Uras'ı aradığımda Tuğçe de Buğra'yı arıyordu.
"Açmıyor."dediğimde Tuğçe de kafasını iki yana salladı.
"Buğra da açmıyor."
"Allah'ım delireceğim ya."
Eğer o Furkan salağı yüzünden sevgilimin ve arkadaşlarımın başına bir şey gelirse işte o zaman görücekti olanları.
Uras'tan
Yumruğumu bir şerefsizin daha yüzüne geçirirken aynı zamanda içimden küfür ediyordum. Dışımdan da ederdim de şuan karşımdaki 10'dan fazla adamla bu pek mümkün değildi.
Bizimkiler nerede kalmıştı? Barış hepsini tekrardan mı imal ediyordu.
Yanağıma gelen yumrukla küfür ederken bana vurana tekme attım.
Furkan keyifle duvara yaslanmış sigara içerken karşıdan gelen yumruktan kaçarak "O sigarayı sokacağım bir yerlerine."dedim.
Piç kurusu daha da keyiflenmiş olmalı ki sırıtarak "Kemiklerin kırılmazsa sokarsın. Bu kadar adamın karşısında hiç şansın yok."dediğinde karşıdan gelen diğer adamlarla derin bir nefes verdim. Sopa mıydı onların elindeki?
Ulan amip gibi ürüyorlardı şerefsizler.
Tam o sırada arkadan duyduğum araba sesleriyle bu sefer ben keyiflendim.
Adam elindeki sopayla vurmaya kalkışınca tekmemi karnına geçirip elindeki sopayı aldım.
Bizimkiler hızla yanıma geldiklerinde o anki boşlukta bakışlarımı onlara çevirdim.
Burak "İyi dayanmışsın kardeşim."dediğinde "Nerede kaldınız?"diye sordum.
Barış karşıdan gelen adama yumruğunu geçirirken "Abi Asya bırakmadı ki."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA (TAMAMLANDI)
Dla nastolatków"Acaba kavga ederek bizim sınıfa gelmeseydin yine de tanışabilir miydik?"diye sordum o güzel yüzünü izlerken. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı,nefesini yüzümde hissettim. Ve o beni büyüleyen sözlerini söyledi. "Biz dünyanın birer ucunda olsak bile ben yine...