Multimedyadaki Furkan
Keyifli Okumalar
Tuğçe'ye dönerek konuşmaya başladım.
"Sanırım ne isteyeceğimi buldum."Elini omzuma koyan Furkan'ın elini iterken kaşlarımı çatarak ona döndüm.
Yanında 3 çocuk daha vardı. 2 tanesi bizim okuldaydı ama diğerini bilmiyordum.
Furkan "Naber kızlar?"diyerek sırıttığında gözlerimi devirmeme engel olamadım.
"Sen gelene kadar harikaydım ama nedense bir kötü oldum."dedim.
Tuğçe "Gider misiniz? Rahatsız oluyoruz." dediğinde içlerinden bir çocuk
"Ne güzel konuşuyoruz işte güzel kız."dedi.
Tuğçe sinirle "Güzel kız görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli. Onunla konuşursun."dedi.
Diğerleri gülerken çocuk onlara sinirle bakıyordu.
"Ee Asya ödeve ne zaman başlıyoruz? İstersen bize gidelim daha rahat çalışırız."dediğinde iğrenir gibi ona baktım.
"Bunu sana daha öncede söylemiştim Furkan. Ben seninle grup falan olmak istemiyorum. Bunun nesini anlamıyorsun? Şimdi gider misiniz?"diyerek sesimi yükselttiğimde Furkan ayağa kalktı ve "Öyle olsun. Yarın görüşmek üzere."dedi.
"Görüşmemek üzere."
Sonunda gittiklerinde Tuğçe'ye döndüm.
Bıkkınlıkla " Bıktım bu çocuktan ya gerizekalı."dedim.
Tuğçe "Boşver onu ya mal işte. Sen ne diyordun? Ne isteyeceksin Uras'tan?"
"Ya aslında istemek değilde onun yaptığı taktiği bende uygulamaya karar verdim."dediğimde merakla tek kaşını kaldırdı.
"Nasıl yani?"
"Yani hani biz Azra'nın Uras'ın peşini bırakması için sevgili rolü yapacağız ya bende bu rolü Furkan'a karşı kullanacağım." dediğimde Tuğçe memnun olmuş bir ifadeyle
"Hmm Tuğçe bunu sevdii."dedi.
Gülümsedim.
"Ha birde bugün Azra bana mesaj attı. Neymiş ben onun elinden Uras'ı alamazmışım o bu işin peşini bırakmazmış."dediğimde Tuğçe sinirli bir ifadeyle
"Aa densize bak sen."dedi.
Bende omuzlarımı silkerek"Amaan boşver.Artık kalkalım mı?"dedim.
"Olur kalkalım."dediğinde hızla kasaya gidip hesabı ödediğimde bu sefer Tuğçe bana ters bakışlar attı. Şirince gülümsedim.
Arkadaşlığımız bir nevi kardeşlik gibi olsada böyle hesap ödeme konularında rahat olamıyorduk. Tuğçe ile yaklaşık 5 yıldır arkadaştık. Onu arkadaştan öte kardeşim gibi görüyordum. Kavga etsek bile kavgamız en fazla 1 saat sürüyordu.
Moralim bozuk olduğunda moralimi düzeltmek için her şeyi yapardı. Bende ona aynı şekilde. Gerçekten çok iyi bir insandı. Yani bu hayatta ailemden sonra en çok değer verdiğim insanlardan biriydi.
🍀
Tuğçe ile kafeden ayrıldıktan sonra evlerimize gitmiştik. Ellerimi yıkayıp üzerimi değiştirdikten sonra salona indim.
Kayra telefonu ile oynuyor,babam haberleri izliyordu.
Annem ortalıkta görünmüyordu. Arkadan babama sarılıp yanağından öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil"Acaba kavga ederek bizim sınıfa gelmeseydin yine de tanışabilir miydik?"diye sordum o güzel yüzünü izlerken. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı,nefesini yüzümde hissettim. Ve o beni büyüleyen sözlerini söyledi. "Biz dünyanın birer ucunda olsak bile ben yine...