Multimedyadaki Atlas
Keyifli Okumalar
Şu anda hep beraber okul bahçesindeki banklarda oturuyorduk ve ben Tuğçe'nin omzunda yarı uyur yarı uyanık bir şekilde sabahın 6'sında burada ne işimiz olduğunu sorguluyordum.
Bugün tüm 12. sınıflar tatil için Uludağ'a gidiyorduk.
Birazdan bizi götürecek olan otobüsler gelecekti fakat neden sabahın köründe gittiğimizi anlamamıştım.
Doruk elindeki cipsi yerken "Nerede kaldı bu otobüs ya?"diye söyleniyordu.
Tuğçe'nin omzunda daha rahat bir pozisyon ayarlamaya çalışırken
Tuğçe"Asya omzumu deldin kızım ya."diye birden yanımdan kalkınca kafam Uras'ın kucağına düştü.
Başımdaki bereyi düzelterek kaldığım yerden uyumaya devam ederken Uras'ın saçlarıma bir öpücük kondurduğunu hissederek gülümsedim.
Çok geçmeden Buğra'nın sesini duydum.
"Heh geldi sonunda."
Yerim gayet rahatken kalkmayı hiç düşünmüyordum.
Deli gibi uykum vardı.
Uras "Asya, güzelim kalk hadi."diyerek beni hafifçe dürterken
"Beş dakika daha."diye mırıldandım.
Diğerleri gülerken Uras'ın da dudaklarından bir kıkırtı kaçmıştı.
"Beş dakika sonra otobüs kalkacak ama. Bizi almadan giderlerse ne yapacağız?"
Uyku sersemliğiyle "Gidin siz,ben eve gidip uyuyayım."dediğimde gülmeye devam ediyorlardı.
Uras'ın elini kafamın altına koyarak kalktığını hissettim.
Hakikaten gidiyor muydu?
Birden havalandığımı hissederek gözlerimi açarken bu seferde dünyam tersine döndü.
"Uras ne yapıyorsun ya? İndir beni!"
"Sen kalkmazsan ben seni kaldırırım."diyerek yürümeye başladı.
Heh benim işime gelirdi.
Uras beni omuzuna almış otobüse doğru ilerlerken diğerleri de peşimizden geliyordu.
Barış'ın söylenmelerini duyarak güldüm.
"Kanka bu bavulların içine bovling topu mu koydun ya? Kollarım koptu."
Gözlerim kapalı bir şekilde kafamı kaldırmadan parmağımı Barış'a doğru salladım.
"Tek bir şeye bile zarar gelsin seni Uludağ'a gömerim çocuk."
Buğra ve Burak gülerken kollarımı Uras'ın boynuna dolayarak uyumaya devam ettim.
Otobüse de bu şekilde binerken herkes bana gülse de umurumda olmadı.
Uykum vardı benim yahu.
Kızıl saçlı bir kızın fotoğrafımı çektiğini fark edince sinirle kafamı kaldırarak kıza baktım. Yanındaki arkadaşı ile gülüşerek fotoğrafımı çekiyordu.
"Ne yapıyorsun be sen?"diyerek kıza atıldığım sırada Uras beni kızın ters yönüne çevirerek kızdan uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Ya Uras fotoğrafımı çekiyor ya. Öldürürüm kızım seni. Sil o fotoğrafı. Bak hâlâ çekiyor ya."
Tüm otobüsün içinde sesim yankılansa da umurumda değildi.
Uras beni cam kenarındaki bir koltuğa oturturken yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALA (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil"Acaba kavga ederek bizim sınıfa gelmeseydin yine de tanışabilir miydik?"diye sordum o güzel yüzünü izlerken. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı,nefesini yüzümde hissettim. Ve o beni büyüleyen sözlerini söyledi. "Biz dünyanın birer ucunda olsak bile ben yine...