6.BÖLÜM

3.7K 139 6
                                    

Ben geldim
Umarım böşümü beğenirsiniz
Minak yıldızı parlatırmısınız

Bölüm şarkısı: can kazaz;  bunaca yıl

Keyifli okumalar

Yaşamak ve ölmek arasında ki o ince çizgide durmuş hayatın gidişatını izliyordum elimden hiçbirşey gelmiyordu ölücekmiyim yoksa yaşayacakmıyım diye düşündüm bir an; acaba ileride birgün adını bile daha dün öğrendiğim adamla mutlu olabilirmiydim, severmiydik birbirimizi. Kim bilir

Gözlerime vuran güneş ışığına daha fazla direnmeden yatakta doğruldum ayaklarımı yataktan sarkıtıp başımı elerimin arasına alarak şakaklarımı ovuşturdum. Ayağa kalktığım gibi yatağa oturmam bir olmuştu. Gözlerimi kırpıştırıp bu sefer daha sakin bir şekilde kalktım. Akdeniz anemisi nedeniyle her sabah uyandığımda başım dönüyor kalktığım gibi geri oturuyordum.

Sakin hareketlerle  odanın içindeki banyoya ilerledim
Önce ılık suyla güzel bir duş aldım havluyu bedenime sarıp saçlarımı kuruttuktan sonra odaya geri döndüm bu evde sadece birkaç parça kıyafet vardı fazla düşünmeden elime gelen omuzları düşük koyu renk üzerinde küçük küçük renkli çiçeklerin olduğu bir elbise üzerime geçirdim saçlarımı tarayıp yukardan salaş bir topuz yapıp beyaz sporlarımıda geçirip odadan çıktım.

Sakin hareketlerle  odanın içindeki banyoya ilerledimÖnce ılık suyla güzel bir duş aldım havluyu bedenime sarıp saçlarımı kuruttuktan sonra odaya geri döndüm bu evde sadece birkaç parça kıyafet vardı fazla düşünmeden elime gelen omuzları düşük koy...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Masal'ın elbisesi 👆)

Herkes kalkmış kahvaltı yapmaya başlamıştı elimdeki telefondan saate baktığımda 10.45' i gösteriyodu şaşkınlıkla merdivenlerden inip herkese günaydın diyerek masaya otuturdum birkaç gündür olduğu gibi yine iştahım yoktu eğer yemsem Annem ve babamın dırdırını çemeyeceğim için tabağıma birkaç parça bişey koyup yemeye başladım.

Ailecek büyük salonda oturmuş ağa bozuntusu ayriyeten müstakbel kocamı(!) bekliyorduk, neden çünkü gelinlik ve yatak odası takımı seçilecekmiş siz gidin seçin beni ne karıştırıyorsunuz  sanki isteyerek evleniyoruz.
Kapıdan gelen korna sesiyle Annem, Duygu, Gökçe ve Duru ayaklandık Ozan abim zaten dışarıdaydı. Yaman abimin Arabasının anahtarını alıp kapıdan çıktık ben kimseye bakmadan Duru'nun elinden tutup arka koltuğa oturtum. Kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna biniceğim sırada bir çift ela gözle karşılaştım, o kadar yoğun bakıyordu ki ne hissetiğini anlayamamıştım tek seçebildiğim şey  Nefretti.  Ama bana değildi bu nefret arkama döndüğümde o nefretin sahibinin Abim olduğunu anlamam uzun sürmedi. Daha fazla beklemeden arabanın sürücü koltuğuna oturdum .
Ozan abim, annem ve Duygu bir arabayla. Ağa bozuntusu, Rojgül hanım, Beren , Berfu ve oğlu Karan bir arabayla , ben, Gökçe ve Duru bir arabayla gidicektik.

Uzun bir yolun ardından nihayet mağzaların olduğu yere ulaşmıştık arabayı uygun bir yer bulup parketikten sonra hepbirlikte indik.
Yürüdüğümüz yol boyunca birçok kişi Ağa bozuntusuna selam vermişti ama o sadece başını salamakla yetinmişti. Kaba adam ne olucak.

BENİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin