19.BÖLÜM

227 23 1
                                    

Hayatımda huzurlu hissettiğim çok nadir anlar  vardı. Sanırım bu anda o anlardan biri olabilir. Hangi an mı? Berhan'ın beni öptüğü andan bahsediyorum bildiğiniz bodoslama beni öpmüştü.  Ben tabi ki karşılık vermedim.

'Yoo ben dudaklarını araladığını gördüm. '

Hayır bir kere yalan söyleme, o şaşkınlıkla oldu bilerek yapmadım. Hem karşılık verecek  olsam onu itip odaya kaçmazdım.
Evet bunu da yapmıştım O da ne yaptığını fark edip benden ayrılınca Berhan'ı itip koşarak odaya girmiştim.

Şimdi de odada volta atıp duruyordum. Kalbim zaten haddinden fazla hızlıydı. Bir ara kalp krizi geçireceğimi  bile sanıp nabızımı kontrol etmiştim.
İyice paronoyak olmuştum.

Kapı tıklatılınca koşarak kendimi yatağa attım.  Gözlerimi de kapayıp uyuma numarası yaptım. Yerse tabi.
Benden cevap alamayınca kapıyı açıp içeri girdi.
Yavaş adımlarla yanıma geldiğini hissettim. Ve tahminimce şuan başımda dikiliyordu.
Üzerime örtüyü örtüğünde bir an refleksle kımıldandım. Umarım anlamamıştır.
Gitmek yerine yanımdaki boşluğa oturdu.
Neden gitmiyor bu adam Allahım sen yardım et.
Yüzüme gelen saçlarımı eliyle geriye ittirdi.

"Uyumadığını biliyorum. "

Sıçtın Masal aferin sana bir de doktor olacaksın. Nasıl fark etti acaba çokta iyi numara yapardım babam hep inanırdı.
'İnanmış gibi yapardı, berbat bir oyuncusun Masal. '

Sen karışmasana ben gayet iyi rol yaparım bir kere. Daha fazla batmamak için ve tepkisini kontrol etmek için tek gözüm açtım.  Gülerek bana bakıyordu, açtığım gözü tekrar kapatıp numaraya devam ettim.
Bu sefer kahkaha atmıştı. Hayır ne var bunda gülünecek anlamıyorım ki.

"Kalk hadi konuşallım. "

Neyi konuşucaz acaba ya yine öperse beni o zaman ne yapardım.  Ya ırzıma geçerse Allahım

'Adam senin kocan tabi öper hatâ daha da fazlasını istese hakkı. '

Sen niye halâ  burdasın defol git artık hep olmadık zamanda çıkıyorsun ama yok en ihtiyaç duyduğum anda ortada yoksun.
Cevap gelmedi haklıyım ya bu da kaçtı.

"Uykum var uyuycam. "

Buna inan çünkü yalan da değil. Bir anda uykum gelmişti.  Ne yapabilirim.

"Böyle mi uyuyacaksın? "

Ne var ki halimde makyajımdan mı bahsediyor şuan hiç çıkaramam çok üşeniyorum.

"Evet."

Derin bir nefes alıp verdiğini duydum. Görmedim çünkü gözlerim halâ kapalı.

"Masal saçmalama rahat edemezsin kalk üstünü değiş sonra uyuyalım. "

Bir anda yerimden kalkıp gözlerimi açtım uyuyalım derken. Kim kiminle uyuyor pardon.

'Sen kocanla uyuyosun salak. '

Ne yani  kocam diye birlikte mi uyuyacağız.
Çok saçma.

'Saçma mı Annen ve baban niye ayrı uyumuyor o zaman? '

Onlar farklı bir kere ana baba karıştırma şimdi.
'Çok merak ettim nesi farklı'

Anne baba onlar çok farklı sadece karı koca değiller.
'Aynen zaten sizi de leylekler getirdi değil mi.'

Neden olmasın.

' Allahım mümkünse ben başka birinin iç sesi olabilir miyim mesela şu karşıdaki taşa benzeyen Meteor parçasının. '

BENİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin