Portal Method

2.1K 46 1
                                    

Cr'deki sizin bir sokakta yürüdüğünü, Cr'nizdeki (mutlu ve üzgün) anıları düşünün ve sonra onları düşünmeyi bırakın. Arkanızda uçuşan duman olduğunu hayal edin. Hazır hissettiğinizde, Dr/Wr'nizden birinin veya bir şeyin yolun kenarında durduğunu hayal edin, onlara doğru gidin.

Bu kişi sizi bir alana götürürken elini tutun, Dr hakkında sorular sormaya başlarlar ve temelde senaryonuzun üzerinden geçmelisiniz (adınız nedir? ne yapmayı planlıyorsunuz? kaç yaşındasınız? arkadaşlarınız vb) cevaplayın. Bu kişi veya eşya ise gezinmeye ve bir sahaya doğru hareket etmeye başlarlar, onu takip edin. şimdi tarla nasıl istersen bakabilir mi buğday? Çiçekler? uzun çimen? tamamen size kalmış. şimdi o kişi / şeyle birlikte kederli yürürken. bir portal görüyorsunuz. portalın rengi favori renginizdir.
999
Portala yaklaştığınızda olumlamaları söylemeye başlayın. Portala vardığınızda, kişi / şey oraya girer ve önce "eve gel" derler gözden kayboldular artık hazır olduğunuzda gözlerinizi kapatın ve vücudunuzun üzerine akan bir suyu hissedin. Gözlerinizi açıp o kapıdan girin (görselleştirmenizde gözleriniz kapalı olmalıdır) Ağır yer değiştirme belirtileri görene kadar olumlamaları söylemelisiniz. Hazır hissettiğinizde, gözlerinizi açın görselleştirmenizde Dr / Wr'nizde olmalısınız, şimdi Dr'deki benliğiniz bir yatakta uyuyor olmalı, bu yüzden oraya gidin ve o bedenin içine girip o kişiye dönüşün ve aynı pozisyonda uykuya dalın. Uyuyana kadar olumlamaları söyleyin ve uyandığınızda Dr'nizde uyanmalısınız.

444

Bazı yerlerini azıcık değiştirmiş olabilirim bb

Shifting, ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin