Dr'nizdeki Birine Mektup vs Yollamak!

1.2K 31 31
                                    

Bende shifting_and_parapsikoloji hesabından şey yaptım

Öncelikle bir kağıt ve kalem alın ve o kağıda aklınıza ne geliyorsa yazın.

Sonra "Eğer mektubum sana ulaştıysa gün içinde bana ... gönder/... kokusu/sesi duyayım" yazın. Elinizi mektubun üzerine koyup "bu mektup x'e ulaşsın diyin. Sonra o kağıdı yakın/ ıslatıp yırtıp/ tuvalete atın Eğer o mektup ona giderse yazdığınız şey gerçekleşecek. Ve shiftingi daha başarmamış olsanız bile gerçekleşir.

İkinci yöntem- Scriptinize ... renginde isimsiz bir zarf olacak ve içinde bir mektup olacak (mektupta ne yazıyorsa onu yazın) ve ben oraya gitmeden ... gün önce x kişisine ulaşacak ve ... hissedecek. Yazın bu kesin gerçekleşir. Aynı yöntemle bir hediye de gönderebilirsiniz.

Arkadaslar aslinda bu konuda sunu soylemek istiyorum aslinda boyle bir sey yok siz suan bu gercekliktesiniz yani mektup falan gitmiyor ve gitse de zaten burdasin niye yolluyorsun demez mi? yani belirti falan aldiysaniz da oyle varsaydiginiz icin oyle oldu kisaca cok sacma ve imkansiz bir sey ama motive olmak icin yapiyorsaniz sorun yok.

Kitapta sırf baktığım kaynaklar yuzunden sınırlayıcı ve sacma inanclar yaydığımı düşünüyorum simdi farkında olmaya basladim cidden..

Shifting, ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin