Zubu Methodu

1.4K 50 23
                                    

Cr: 'diazubu' Instagram'da

Rahat bir pozisyonda uzanın. Metodu uygularken kıpırdamamanız ve konuşmamanız lazım.

Sonra beyaz bir odada olduğunuzu düşünün. Odada karşılıklı iki koltuk var. Birinde sen oturuyorsun diğerinde de dr'ndeki bir kişi oturuyor.
Bir içeceği içerken sohbet ediyorsunuz karşınızdaki kişiyle. Burda o içeceğin tadını hissetmeye çalışın.

Karşınızdaki kişi size asıl gerçekliğinizle ilgili sorular soruyor.
-Günün nasıl geçti
-En sevdiğin yemek ne..
gibi

Sizde onun sorularına cevap verin ve sonra aynı soruları karşınızdaki kişiye sorabilirsiniz. Burda sohbeti istediğiniz kadar uzatabilirsiniz.

Sonra karşınızdaki kişi size gitmek istediğiniz gerçeklik ile ilgili soru sormaya başlayacak Bu sırada yavaş yavaş belirti almaya başlayacaksınız.

-Orada gözlerinin rengi ne?
-boyun kaç?
-saçlarının rengi ne?
-Ailen kim? gibi

Onun sorularına cevap verin. Bu soru sorma işini de istediğiniz kadar uzatabilirsiniz.

Ardından size Hazır mısın? diye soracak ve beraber bir kapıdan geçeceksiniz.

Kapıdan geçince bekleme odanıza geldiğinizi düşünün. Ve bekleme odanızda bir yatak olduğunu düşünün.

Yanınızdaki kişiyle beraber o yatakta uyuduğunuzu düşünün ve sonra gerçekten uyuyun.

Shifting, ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin