Çekim Ve Varsayım Nedir?

850 18 0
                                    

Cr: Moncherly
varsayım yasası: basit bir rehber
varsayım yasasının ne olduğuna geçmeden önce, eminim ki daha önce manifesting, tezahür teknikleri veya çekim yasası hakkında bir şeyler duymuşsunuzdur, duymadıysanız da önemli değil, tüm kavramları açıklayacağım. fakat duyduysanız, çekim yasası hakkında ne biliyorsanız lütfen unutun. çünkü çekim yasasının mantığı birçok hataya ve kısıtlamaya dayanıyor.

en basitinden çekim yasası, evrene yaydığınız titreşimler ile kendinize nesneleri, insanları, durumları, manifestlerinizi vb. çektiğiniz bir yasa, benzer benzeri çeker ideolojisidir. Hmm, peki burda sorun ne? sorun şu ki; aslında kendinize çektiğiniz hiçbir şey yoktur, duygular ya da titreşimler manifestlemez, bu nedenle manifestlemek için titreşiminizi yükseltmenize gerek yoktur. Ve bence bilinen en büyük yanılgı, manifestlerinizi evrenin verdiğini düşünmek, neden bunlar kısıtlayıcı inanç ve doğruları nelerdir? bunun için size varsayım yasasını da anlatacağım.

Varsayım yasası nedir?
En basit açıklamasıyla, doğru kabul ettikleriniz, inançlarınız ve varsayımlarinizin realitenizi şekillendirdiği fikridir. 3D, yani dış dünya bir aynadır ve iç dünyanızda doğru kabul ettikleriniz, varsayımlarınız dış dünyanıza yansır der.

Çekim yasası bu kadar hatalysa o zaman nasıl manifestimi aldım diyebilirsiniz. çünkü çekim yasasının doğru olduğunu ve işe yarayacağını varsaydiniz. Çekim yasasının çalışmasında dahi varsayım yasasının payı vardır, realitenizdeki her şeyde olduğu gibi, mesela manifestlemek için arzunuzu serbest bırakmanız gerektiğine inanıyorsanız bunu yapmadan arzunuzu alamazsınız. subliminal dinlemeniz gerektiğine inanıyorsanız sonuç almak için subliminal dinlemeniz gerekir. spiritüel yasaları öğrenmeden, doğal taş edinmeden, imgeleme yapmadan sonuç alamayacağınıza inanıyorsanız bunları yapmadan sonuç alamazsınız.

varsayım yasası ile manifestlemek için sadece tek ama tek bir şeye ihtiyacınız vardır, düşünceleriniz!
biz 7/24 her an tezahür halindeyiz. hayatımızdaki tüm güzel, kötü ve normal durumları, olayları bilinçli ya da bilinçsiz bir şekilde bizler manifestledik. manifesting hakkında bilgimiz yokken de 7/24 manifestliyorduk ve bunun için ayrıyetten bir şey yapmıyorduk? herhangi bir teknik, metod uygulamıyor, subliminal dinlemiyorduk. bunları elbette yapabilirsiniz bunda bir sorun yok ama anlatmaya çalıştığım şey tüm gücün sizde olduğu ve bir şeyler elde etmek için düşünmenizin yeterli olduğudur.

Yukarıda kendinize hiçbir şey çekmediğimizi söylemiştim, kafanız karışmış olabilir, o nedenle bunu açıklamak istiyorum, biz her an shiftliyor, gerçeklik değiştiriyoruz. manifestlediğimiz zaman da aslında arzumuza sahip olduğumuz bir gerçekliğe geçmiş oluyoruz. bu kadar basit! yani aslında shiftlemek = manifesting. işte bu yüzden çekim yasası sınırsız olduğunuzu, bu dünyanın bir illüzyon olduğunu ve her şeyi manifestleyebileceğimizi söyler. daha önce de söylediğim gibi, dışarıdaki her şey içinizin bir yansıması, yani kimse size bir şey vermiyor. bunları yaratan sizsiniz. hiçbir şey sizden ayrı değil, size karşı olan hiçbir şey yok. her şey sizin elinizde yani sizde bitiyor ve siz çok güçlüsünüz!! (Bunu önce ki bolumlerde yazmistim ama olsun💓)

Shifting, ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin