Grup shifting nedir?
Grup shifting istediğiniz kişi veya kişiler ile yaptığınız shiftinge denir.
Grup shifting neden tercih edilir?
Bu gerçeklikte olan ve shiftlendiği gerçeklikte de olmasını istediği kişi veya kişiler ile shiftlenmek isteyenler var. Sebepler elbette kişiden kişiye değişir ancak birçok kişi ya "ben o olmadan yapamam" dedikleriyle ya da arkadaşlanıyla eğlenceli bir deneyim edinme arzularından dolayı bunu tercih edip sorguluyor. (Zaten her an sevdiğiniz kişilerin olduğu gerceklige shiftleniyorsunuz
Grup shifting nasıl anlatılıyor?
Grup shifting hakkında kısa bir arama yaptığınızda karşınıza birçok konuda olduğu gibi bu konuda da birçok sınırlayıcı inanç çıkacaktır. Pek çok yerde "ya hepiniz aynı odada olmalısınız ya da görüntülü konuşmada olmalısınız yoksa işe yaramaz" ya da "kişisel özellikleriniz hariç scriptiniz birebir aynı olmalı gibi şeyler yazdığını görebilirsiniz.
Grup shifting aslında nasıl?
Ben bu yazanların hiçbirine katılmıyorum. Birlikte shiftlenmek İstediğin kişinin onunla birlikte shiftlenmek için onayını alman bile gerekmiyor. Bu varsayım yasası, bu senin gerçekliğin, sadece nasıl istiyorsan öyle yap. Aklındaki kişinin gideceğin gerçeklikte de olmasını mı istiyorsun? O zaman onun o gerçeklikte zaten olduğunu varsay/scriptile. Aklındaki kişiyle birlikte shiftlenmiş olmak mı istiyorsun? Shiftlendiğinde anun da seninle shiftlenmiş olacağını varsay. Sonsuz gerçeklik var, dolayısıyla aklındaki kişinin seninle shiftlenmeyi kabul edip geldiği, reddettiği ve hiç haberi olmadan seninle shiftlendiği gerçeklikder de mevcut. Sadece hangi gerçeklikte olmak istediğine karar ver ve o senaryonun gerçekleşeceğini varsay. Onun da kendi isteğiyle seninle shiftlenmesini istiyorsan sadece öyle olacağını varsay, Ona haber vermene bile gerek yok, oraya birlikte shiftienmiş olacağız ve o bundan çok memnun olacak/o da bunu istiyor olacak" şeklinde düşün, bunu varsay/scriptie ve hepsi bu..
Cr: hypatiashifting
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting, Parapsikoloji
Non-FictionShifting ile ilgili çok fazla bilinmeyen metodları, cekim yasasi ve parapsikoloji ile ilgili seyleri, dr için bazı önerileri, ve daha fazlasını paylasiyorum