Cr: abepierces
Metot nedir?
metotların shiftlemenizi sağladığına inanılır ve shifting "denemek" için kullanılır. metotların çoğunda sayılar sayarak veya görüntüler hayal ederek rahatlıyor, ardından olumlama yapıyorsunuz. shifting metotlarının çoğu tiktoktan geliyor. shifting metotlarını normal insanlar yarattı, bu yüzden metotlarda söylenenlerin aynısını yapmanıza gerek yok. metotları denemenize bile gerek yok. peki neden? çünkü metotlar sizi shiftlettiren şey değil. evet üzgünüm ama öyle. çoğunuz tiktok dönemlerinden shifting'i bildiğini, 10 aydır (örn) metot denediğini ve hala başarısız olduğunu söylüyor. çünkü metotlar sizin shiftlemenizi sağlamaz, sadece sürecinizi hızlandırır. ayrıca başarısız olmak diye bir şey yoktur, israrcı kalmamak var. shifting denemek diye bir şey yok. shifting denemiyorsunuz. hayır bu gece gidip shifting denemeyeceksiniz. shifting denerken hareket ettiğiniz veya gözlerinizi istediğiniz gerçeklikte açmadığınız için üzülmeyeceksiniz. çünkü shifting birkaç dakikalığına metot sırasında olumlama yapıp günün geri kalanında hala cr'da olduğunuzla ilgili sızlanmak değil. cr'da olduğunuzu sürekli söylediğimizde aslında olumlama yaptığınızı ve cr'da olmayı manifestlediğinizin farkında mısınız?
Shiftlemek için tek yapmanız gereken varsayımlarınızı değiştirmek. istediğin gerçeklikte mi olmak istiyorsun? istediğin gerçeklikte olduğunu varsay. bunun için olumlama yapabilir, subliminal dinleyebilir, isteklerini scriptleyebilirsin. eğer istersen metotlar deneyebilirsin. ama unutma, metot sırasında shiftlemene gerek yok. sen zaten olumlamalarla bilinçaltını programlıyorsun, metotları kullanarak sürecini hızlandırabilirsin. (tıpkı subliminal gibi metotlar sadece alettir)
-sonunda ne yapacağımı bilmiyorum
her metot için geçerli bu sorun.
bu sorunu çoğu kişinin yaşamasının sebebi çoğunuzun metot sırasında sihirli bi şekilde dr'a geçiş yapacağını zannetmesi. (kesinlikle metot sırasında shiftleyebilirsiniz ama böyle bir kural yok) metodu yaptın mı? tamam şimdi gözlerini aç ve hayatına devam et. gözlerini burada açman başarısız olduğunu göstermez. motive amaçlı demiyorum, gerçekten öyle. az önce yaptığın metot meditatif durumda olduğun için olumlamaların bilinçli zihninden daha hızlı geçmesini sağladı. bunu başardın, şimdi tek yapman gereken manifestlemeye devam etmek ve ısrarcı kalmak.-metot denerken hayal kuramıyorum. tamam? kurman gerek değil. ne yaparken rahat hissediyorsan onu yap.
-metotlar olmadan nasıl shiftleyeceğim? postlarımın çoğunda bundan bahsettim. istediğin gerçekliğe karar ver ve orada olduğunu varsay. varsayım yaratmak için olumlama yapabilirsin. Israrcı kal ve orada olacaksın.
-metot yaparken uykuya dalamıyorum. dalmak zorunda değilsin. kendi görüşümü söylemem gerekirse ben lullaby metodunu denemeyi seviyorum ve güçlü olduğunu düşünüyorum. fakat bu seni rahatsız ediyorsa deneme. hiçbir zorunluluk yok.
-uyku felci metodunu deniyorum, hareket etme isteği geliyoruyku felcine/void state'e bu şekilde giremiyorsan uyandığında gireceğini manifestleyebilirsin. uyku felcinde/void state'te uyandım gibi olumlamalar kullanabilirsin.
-senin metotlarının türkiye topluluğunda olmadığını ve anında shiftleyeceğimi söylemiştin ama öyle olmadı?
void state ve uyku felci metodu da var bu metotlar zaten anında shiftlemeni sağlar, eğer başarısız olduğunu varsayarsan o senin sorunun.. (diğer bölümlerde atacağım)
-metot denerken orada olduğuma
inanmıyorum. ne yapmam gerek? hiçbir şeyi yanlış yapmıyorsun. orada olduğuna kendini inandırmana gerek yok. bilinçaltın bütün olumlamalarına inanıyor. -metot denerken annem ve kardeşim odama girip metodu bozuyor ve bu durumdan biktim. tam oraya gidecekken bozuyorlar.metotların bizi sihirli bi şekilde dr'ımıza göndermesi gerektiği palavrası yüzünden yaranan bi sorun daha. metodun mu bozuldu? tamam devam et. bilinçaltının "çok özür dilerim, annen odana girdiği için artık çalışmayı bırakıyorum" diyeceğini sanmiyorum. ayrıca, "tam oraya gidecekken bozuluyor" diye bir şey yok. "tam shiftleyecektim şu oldu, bu oldu" diye bir şey yok. tam shiftleyeceğiniz bi an yok. bunu çıkarın aklınızdan.
-sorum metotlarla ilgili değil. metotlara ihtiyacım olmadığını biliyorum. tek yapmam gereken ısrarcı kalmak ama cr'a (3d) tepki veriyorum ve israrcı kalamıyorum. ne yapmam gerek? senden hep israrcı kaldığını ve 3d'de sonuçlarını anında gördüğünü varsaymanı istiyorum. bunun dışında şahsen olumlama yaparak ve israrcı olarak istediğim gerçekliğe gitmenin, birkaç olumlama yapıp israrcı olmayarak istenmeyen bi gerçeklikte kalıp üzülmekten daha kolay ve eğlenceli olduğunu düşünüyorum :')
Direk kopyala yapıştır yaptım-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting, Parapsikoloji
Non-FictionShifting ile ilgili çok fazla bilinmeyen metodları, cekim yasasi ve parapsikoloji ile ilgili seyleri, dr için bazı önerileri, ve daha fazlasını paylasiyorum