تــــــەواوی شــــــەو جەنگکووک نەخەوتبوو
جێسی و کوڕەکان خەوتبوون
جەنگکووک تەنها لەسەر قەنەفەکان دانیشبوو .بیری دەکردەوە چــــــۆن و چی بـــکا بەهیچ جۆرێک ئازاری جیمین لەدڵی دەرناچێــــــت .زەردەپەڕی خۆر خۆی دەرخســـتبوو
ڕۆژی ڕووناکــــــی هێنا .
جەنگکووک لەبێزاریــــــدا هەستا و دەستەکانی لەسەر ئەژنۆکانــــــی لابـــرد .تایهیـــۆنگ بەخەبەرهــــــات لەبەر ئەو دودڵیەی توشی بوبو .
بەرەو چێشخانەکە ڕۆیشت تا کەمێک ئاو بخوات
جەنگکووکی بیـــنی
"تۆ نەخەوتووی ؟! "
تایهیۆنگ پرسی لەکاتێکدا ئاوی دەخواردەوەو سەیری جەنگکوکی نەکــــــرد"خــــــۆت باشتر ئەم ناسیـــت"
جەنگکووک بەبێزاریەوە وتی"پێویســـــــــتە بەرگەبگری"
تایهیۆنگ وتی و پەرداخە ئاوەکەی لابرد و بەرەو ڕووی جەنگکووک وەســــــتا"تۆ چیت هاا ؟! بۆ هێندە خەم ساردی !؟"
جەنگکووک چاوەکانی ئاگری تیادەبینرا بەرامبەر هەست ساردی هاوڕێیەکەی .بەهاوارەوە وتی یەخەی تیشێرتەکەی تایهیۆنگی توند گرتبوو .جاکــــــ لەدەنگە دەنگی ئەوان هەستا بەبیجامەو قژە تێکچو و چاوە خەواڵوەکانی ، تەنها دەیتوانی ڕابکا و بەئاڕاستەی دەنگەکە بڕوا .و بەپەلە ڕۆیشـــتە لایان و لەبەینیاندا وەستابوو هەردوو دەستی بەدژی ئاڕاستەی یەکدا و بەڕووی هەردوکیاندا گرتبوو تا لێیان دوربخاتەوە .
"ئــــــەمە بوەستێنن، ئێوە شێت بوون !"
جاک بەهاوارە بەسەر هەردوکیاندا قسەی کرد بەڵام ئەوان هێشتا دەستیان لەیەخەی یەکتر بەرنەدەدا.جێــــــسی لەخەوێکی قوڵی ناخۆشدابوو .
کاتێک خۆی و جاک و تایهیـــۆنگ و جیمینی دەبینی لەناو ئاگرێکی زۆردا .
تەواوی جەستەی ئارەقی دەکرد .
بەهاواری دەنگی خۆی خەبەری بۆیەوە
دەستی خستە سەر دڵی و هەناسەکانی وای دەکرد
سنگی بەرزو نزم بکا و جەستەیەکی ئارەقی هەبـــێت .
نیگەرانیەکی زۆری پێوە دەرکـــەوت .
"ناکـــــــــرێ ! نابێ ! ئەوە چ خەوێکە .!"
بەپەلە سەرچەفەکەی لەقاچەکانی لێکردەوە و دڵنیابوو لەوەی گوێیەکانی بیسەری چەند دەنگێکی ژاوە ژاوبوو
بەخێرای بەپلیکانەکاندا هاتە خوارەوە بێ گوێدانە ئەوەی جلەکانی نیمچە ڕووتن .
لەسێیەم پلیکانەی کۆتا هەنگاوی بۆ خوارەوە جەنگکووک و ئەوانی بینی .کەدیاربو لەشەڕدان .
دەستێکی ئاسودەی لەسەر دڵی دانا، بەڵام هەر زوو بەخێرای ڕۆیشتە لایان و هەوڵیدا جەنگکووک بگرێت و جاکیش تایهیۆنگی دوردەخستەوە ."چــــــۆن دەکرێ بەو جۆرەبن ؟!"
جاک وتی لەکاتێکدا هەر چواریـــان دانیشبوون"ئەو دەستی پێکرد"
تایهیۆنگ وتی و بەچاوێکی توڕەوە سەیری جەنگکووکی کرد"بەسە خۆ منداڵ نین !"
جێسی کەمێ دەنگی بەرزکردەوەو لەتایهیۆنگی ڕوانی بەئاماژەی بێدەنگ بوون ."بــــــەس نییە ، جیمین مرد . وەئێستاش ئێمە لێرە دانیشتوین دەخۆین و دەخەوین لەسایەی ئێوەوە خۆمان زیندانی کردووە"
جەنگکووک بەتوڕەیەوە هەستاو بەپەنجەی ئاماژەی قسەکانی بۆ جێسی و جەنگکووک بوو ."بــــــۆچی ئێمە !؟ تۆش بەژداربووی ! کێ پلانی دانا !! هاا"
جێسی هەستایە سەرپێ و ڕووی لەجەنگکووک کرد بەهاوارەوە"لەسەرخۆبـــــــــن."
جاک بەهێمنی وتی
هەریەکە لەجێسی و جەنگکوک بەبێزاریەوە دانیشتن"جەنگکووک تۆ گەورەی ئێمەی ! بەڵام هەست ئەکەم وەک منداڵ ڕەفتار ئەکەی نەک بەڕێوبەرێکی مافیا"
جاک وتی و بەتیژی لەجەنگکووکی ڕوانی
بەڵام جەنگکووک هەر بێدەنگبوو
بۆیە دوباره جاک قسەی کردەوە .تا جەنگکووک وشەیەک بڵێ
"تـــــــــاکەی بێدەنگ دەبیــــــت ! دەتەوێــــــت لێرە بمرین !؟ دەبێ تا چەندێکی تر خۆمان بشارینەوە ؟!
کاتی ئەوە هاتــــــووە ئیتر زاڵ بین و ببینە گەورەتریـــن مافـــــیـــا"
جاک بەتوڕەی و وتی و هەستایە سەرپێ تەواوی جەستە و ئاماژەی چاوی لەسەر جەنگکووک بوو
ئێستا کاتی بێهیوابونی نیــــــە و گروپ بەبێ سەرکردە هیـــچ نییە . دەبێت وابکا جەنگکووک بگەڕێتەوە لەو سەر لێشێواییە .جەنگکووک و جێسی و تایهیۆنگ سەیری جاکیان دەکرد .
جەنگکووک لەو پەڕی بێهیواییەوە کەوتەوە ناو خەیاڵەکانی بۆ لەناوبردنی چەپەڵە مافیاکان
بەخێرایــــــی هەســـتا و کەوتە قســـەکردن .
"لەئەمڕۆوە ئێمە چیــــــتر گروپی مافیایەکی بچووک نین . کە وەک سەگێکی بچووک مامەڵەمان لەگەڵ بکـــەن . لەمڕۆوە مەشقێکی تەواو ئەنجام دەدەیـــن تا بتوانین زاڵبین بەسەر ئەواندا"
جــــــەنگکووک وشەکانی دەربڕی وای کــــــرد هەر یەکە لە ئەوانەی دەوروبەری هیوایان بگەڕێتەوە .جێسی بەوپەڕی دڵخۆشیەوە لەجەنگکوکی دەڕوانی
ئەوە ئەو جەنگکووکەیە کەجێســـی دەیەوێ .بەڵام کردنەوەی دەرگاکە هەموانی شۆک کرد
بەجــــــۆرێک هەموویان بەئاڕاستەی دەرگاکە لایـــان کردەوە ."پێــــــم وایە لەکاتێکی گونجاودا هاتم ، وانیە بەڕێز جەنگکــــــووک .!؟"
*هەمیشە خراپەکاری هۆکاری هەیە ؟! ئەی بۆچی من خراپەکارم !؟*
.
.
.
.
بـــــــــەردەوام دەبـــــــــێت
༻Mino༺
YOU ARE READING
100𝐃 𝐈𝐧𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 || سەد ڕۆژ لەناو مافیادا✔
Action"تـــەنهـــا ســـەد ڕۆژ! !" هەموو مافێـــکی ئەم پەرتوکـــە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم© نــــــوسەر:میـــنۆ Publish date:11/09/2020