"زۆر ســـپاس ، ئەمە لەیاد ناکەم "
جـــەنگکووک بەهێمنی و سادەی وتی لەکاتێکدا لەڕاڕەوی نوسینگەی پۆلیسی دا دەڕۆیشت لەگەلیدا لەولاتری جیســـی بوو"هاوڕێـــکان لەپشـــتی یەکن"
هاوڕێکەی کەئەفسەرێـــکی پۆلیسە لەتایلەند وەستا لەهەنگاونان و ڕووی کردە جەنگکووک و جێسیش بەوردی لەو پیاوەی دەڕوانـــی .هاوڕێکەی هەناسەیەکی هەڵکێشـــا و لێیڕوانی
"بـــەڵام دوات لێدەکەم ، وەک من تۆش وازبهێنە لەمافیـــای تۆ بەهرەداری و دڵنیابە حوکمەت لێت خۆشدەبێت و دەتوانین لەبواری ئاسایش و دژەتیرۆر یاخود پۆلیسی کاربکەیـــت"
بەهێمنی وتی و جەنگکووک چەرەخەکەی دەستی بەردەوام هەڵدەکرد و دەیکوژاندەوەو چاوەکانی لەچەرخەکەبـــوو."نـــاتوانم !"
زۆر بەسادەیی وەڵامـــی دایەوە و هەنگاوی نا بۆ ڕۆیشتن بێ سەیرکردنی دواوەو جێسیش بەخێرای ڕۆی و تا گەیشتە تەنیشتی و لەگەڵیدا هەنگاوبنێن.
هاوڕێکەی کەلەدورەوە سەیری دەکردن دەستی لەگیرفانەکانیدا بوو."هەموو ڕۆژ بەخت یاوەرت نابـــێ وەک دوێـــنێ"
هاوڕێکەی بەهەموو هێزی خۆی هاواری کـــرد ..بەس بوو بۆ ئەوەی گوێیان لەوبێـــت.هەر کەلەبنکەکە دەرچوون جیمین و تایهیـــۆنگ و جاک لەبەردەمیـــان وەستابـــوون .
"ئێـــوە باشـــن !"
جاک بەپەرۆشیـــەوە پرسی ،بەڵام جەنگکووک هیچی نەووت و جێسی لەوی ڕوانی. جەنگکووک بەخێرای بەناویاندا تێپەڕی"هێـــی بڵێ چیبـــووە ؟ چۆن لەزیندان ڕزگارتان بوو؟"
جیمین قۆڵی جێسی گرت و لێی پرسی."دوێنێ لەکاتی دزیەکەدا کانگ و پیاوەکانی خەریکبوو بمانگرن ، لەوکاتەدا هاوڕێیەکی جەنگکووک دەرکەوت کەئەفسەرە و چەندین پۆلیسی لەگەڵدابـــوون .بەڵام بەداخەوە ئەوانیـــان پێنەگیـــرا ،لەبەر ئەوە هاوڕێکەی ئەو ناچار دەستگیری کردین بۆ شەو ڕۆژێک تا گومانمان لێنەکەن. هەرئەوەندەبـــوو"
جێسی وتی و قۆڵی بەردا و لەڕووی تایهیـــۆنگدا وەستا و بەڕەقـــی وتی
"خۆشـــەویستەکەت خیانەت کار دەرچوو!"
پاشان بەتوندی شانی کێشا بەتایهیـــۆنگدا و بەدوای جەنگکووکدا ڕۆیشـــت .هەریـــەک لەجیمین و تایهیـــۆنگ و جاک بەسەرسوڕمانەوە لەیەکیـــان دەڕوانی.
بەخێرای لەدوای جێسی جەنگکوکەوە ڕۆیشتن ئەوانیش.بەهـــۆی هاوڕێکەی جەنگکوکەوە شوێنێکی شارەوەیان دەسکەوت تا لێی بمێنەوە ، بەیەکەوە دانیشتبوون لەژێر ڕوناکیەکی کزدا ڕامیۆنەکانیان دەخوارد.
"ئەو هاوڕێیەت کێیـــە جەنگکووک.؟"
جیمین وتی کاتێک کەمێکی لەڕامیۆنکە هەڵدەمژی."کوڕێکی ڕەنگ چوکلاتەی باڵابەرزی شان پانە ، واهـــ بەڕاستی خاوەن ماسولکەی ناوازەبوون لەگەڵ ئەوەش قۆزیەکی بێ وێنە. ئاهـــ وابزانم ناوی دەی بوو "
جێسی وتی و لەکۆتایدا ڕامیۆنەکەی دەخستە دەمیەوە.بەدزیەوە لەژێر چاوەکانی لەجەنگکوکی دەڕوانی تا بزانێ غیرەدەکا!"ئێـــمە بۆ ئەو کەسە ناناسیـــن ؟"
جاک وتی و لەجەنگکووکی ڕوانی ، بەڵام جەنگکووک وەک هەمیشە بێدەنگ بوو وەک ئەوەی هەر لەو دانیشتنەش نەبێـــت .تەنها کەس لەوناوەدا بێدەنگ بوو و نەیدەتوانی ڕامیۆنەکەش بخوا تەنها لولی دەکرد لەناو قاپەکە. و خەیاڵی ڕۆیشتبـــوو .
"بەڕاســـتی ببــــــورە جەنگکووک ،بـــبورن "
تایهیۆنگ وتی و لەجەنگکووکی ڕوانی."پێویست بەداوای لێبوردن ناکا ، دەبوو هەر لەسەرەتاوە بمانزانیایە ئەو کچی گەمژەیە سیخوڕبووە لەناومان هەر بۆیە کانگ هاتۆتە ئێرەو پێی زانیوین."
جاک بەخێرای وتی لەکاتێکدا ڕامیۆنەکەی دەخوارد بێئەوەی سەیری ئەوان بکات و تیژ و تونی ڕامیۆنەکە وای دەکرد ناو ناوە قسەکان بکات.جـــەنگکووک هەستاو ڕۆیشتە ژورەکەی تر و لەسەر قەنەفەکان پاڵکەوت و قاچەکانی لەسەر یەک داناو دەستەکانی لەژێر سەریدابوو و چاوەکانی داخست بۆ خەو.
*زۆر قورســـە متمانە بکەی ؟*
.
.
.
.
.
بـــــــــەردەوام دەبێـــــــــت
༻Mino༺
YOU ARE READING
100𝐃 𝐈𝐧𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 || سەد ڕۆژ لەناو مافیادا✔
Action"تـــەنهـــا ســـەد ڕۆژ! !" هەموو مافێـــکی ئەم پەرتوکـــە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم© نــــــوسەر:میـــنۆ Publish date:11/09/2020