"دەتـــەوێ بەو مێشکە نەفرەتییەت چی بڵێیـــت!"
جیـــمین بەبێزاریـــەوە لەتایهیۆنگی ئەڕوانی کاتێک دەیویست قسەبکات.
هەموویـــان لەناو ئەو کەشتیەدا دانیشتـــوون و بەردەوام لەشەپۆلەکانی ناو ئاوەکە دەڕوانن.
نزیـکـــی دوانزە کاتژمێـــرە لەناو کەشتیەکدان.
خەریـــکە بەهۆی زۆر سەیرکردنی جوڵە و سەمای ئاوەکە چاوەکان و هۆشیان تێکبـــچێـــت .
جـــەنگکووک وەک هەمیشە بێدەنگـــە و هێشتا یاری بەچەرخەکەی دەستی دەکا.
جێسی تەنها لەلاوە لەو دەڕوانێـــت و دەستی خستۆتە ژێر چەناگەی."گوێـــبگرن .پێـــم بـــاشە پلانەکە بگۆڕین با لەجاپان دابەزیـــن ! ناتوانین چیتر بەرگەبگریـــن لەهەر ساتێکدابێـــت ئەم یەختە کەشتییە بەشەپۆلێـــک لەناو دەچێـــت"
تایهیـــۆنگ وتی لەکاتێکدا بەپەرۆشیەوە لەجەنگکووکی دەڕوانی و لێوی خۆی دەگەست بۆ ڕازیکردنی مێشکی جەنگکووک."بـــاشـــە لەوێ دادەبەزیـــن ،بەڵام هیچ یەکێک لەپیاوەکانمان لەگەڵمان نایەن. تەنها ئەم پێنجەمان دەبیـــن."
جەنگکووک وتی و چەرخەکەی خستە گیرفانەکانی و لەوانی ڕوانی"بەڵام ئەی تیـــنا !؟"
تایهیـــۆنگ بەسەرسوڕمانیەوە لێی پرســـی"ئەو لەکەشتیەکەی ترەو لەگەڵ پیاوەکانی ئەمریـــکایە ،نامەوێـــت بێـــت ...باشـــترە کەمتربیـــن"
بەسادەی وتی و لەشەپۆلەکـــانی دەڕوانـــی .ئێســـتا لەناوەندی جەرگـــەی خۆرهەڵاتن لەتایلەند گەرمایەکـــی زۆرە بەهۆی بەتینی خۆرەکە لەنیوەڕۆدا.
بەخێـــرای لەکەشتیەکانیـــان دابەزیـــن ."واهــــــ بەڕاســـتـــی گەرمــــــە "
جێسی هەر کەدابەزی هەوڵیدەدا بەدەستی خۆی فێنکبکاتەوە."بـــاشه کەوایە چۆن بمێنینەوە لێـــرە ، مەگەر دزی بـــکەیـــن !"
جیمیـــن دەستەکانی خستە کەمەری و لەچواردەوری خۆی ڕوانی."بێگومان تایلەند ناوبانگی هەیە بەدزی و مافـــیا دەتوانیـــن بەئاسانـــی خۆمان بگونجێنیـــن"
جێسی و وتی و لەجەنگکووکی ڕوانی"ڕێـــــــــک بەو جــــــۆرە"
جەنگکووک وتی و جگەرەکەی خستە سەردەمی و بەڕێکەوت بۆ پێشـــەوە ئەوانیش دوای کـــەوتن .......
"چـــەندەمیـــن جارە من متمانەت پێبـــکەم هــــــا !"
هۆنگ جوو بەهەموو هێزی زلەی لەوەی بەرامبەری دا کاتێک بێهیـــوای کـــردکـــانگ دەســـتی گـــرت بەشوێـــن زلەکەوەو لێی دەڕوانـــی .بەو پەڕی توڕەییەو ڕقەوە
" ! من خۆم ئەو سەگانە دەگرم "
کانگ وتی و هێشتا سوربو لەسەر کارەکەی بەخێرای ئەوێی جێهێشـــت .لەناکاو پەیوەندی بۆ هات کاتێک لەڕقی خۆیدا نەیدەویست هەڵیشـــی بگرێـــت .
"چـــیت دەوێ نەفـــرەتی ؟ مەرگی کوڕەکەت ئەوێ ها! "
بەهەموو هێزی بەسەریـــدا هاواری کـــرد"گـــەر درۆبـــکەیـــت سوێـــندبێـــت دەماری ملـــت دەربهێـــنم "
بەخێرای وتی و پەیوەندیەکەی داخستەوە
بزەیەکی شەیـــتانی کرد
"ئەمڕۆ لەمێژودا "
وتییە خۆیی و بەڕێکەوت و لەوێ ڕۆیشـــتە دەرەوە. بەخێرای بۆ ئەو جێگایەی کەهەقـــی زلەکەی ئەمڕۆی بۆ دەکـــاتەوە .*درۆکردن تا شەرمەزار نەبیـــت بۆ خۆی شەرمەزارییە! *
.
.
.
.
بــــــەردەوام دەبێـــــــــت
༻Mino༺
YOU ARE READING
100𝐃 𝐈𝐧𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 || سەد ڕۆژ لەناو مافیادا✔
Action"تـــەنهـــا ســـەد ڕۆژ! !" هەموو مافێـــکی ئەم پەرتوکـــە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم© نــــــوسەر:میـــنۆ Publish date:11/09/2020