"خــــــــــــێرابــــــن خــــــێرا !!"
بەهـــەموو هـــێزی هاواری دەکـــرد ،لەکاتێـــکدا یەک بەیەکیـــان بەو پەڕی خستنەگەڕی قاچ و دەستیـــان بەسەر پەیژەکـــەدا سەرەکەوتن بۆ سەرەوە تا بگەنە کۆتای چاڵەکە و لەوێوە بچنەوە ســـەر زەوی .
بەهەناسە بڕکێیـــەوە سەرەکەوتن .
کەمتـــرین ماوەیان لەبەردەســـتە .
هەموویـــان بۆ دواجار هاتنە سەر زەوی و تای کۆتا کەس بوو کەبەخێرای سەری چاڵەکەی دادایەوەو چی بەرد و گەڵا هەبوو بەقاچ و دەستی سەرەکەی پێدادەپۆشـــی زۆر بەپەلەو شڵەژاوییەوە .
هەریـــەکە لەجێسی و جاک و جیمین هەناسەیان بەخێرای وەرەگـــرت .
جیمین نوشتابۆوەو دەستەکانی لەسەر ئەژنۆی و بوو ڕووی لەزەویەکە بوو دەمی تا دوا ئاست کردبۆوەو هەوای بۆ سنگە تەنگەفەسەکەی هەڵەمژی ."نـــــــــەفـــرەت ئۆتۆمـــێـــل کوا چۆن بـــڕۆین .?!"
جەنگکووک بەبێ ئۆقرەییەوە هەردوو دەستی لەپشتە ملی دانابوو بەچواردەوری خۆی ئەسوڕایەوەو شەقـــی لەبەردەکانی بەردەمی هەڵەدا . هیـــچ گرنگی بەو تەزووە ساردەی جەستەی نەدەدا کەبەر سنگ و پشتە ڕوتەکەی ئەکـــەوت ."جـــەنگکووک ئارامبـــە ، دەکـــرێ بڵێی چیبووە ؟"
تایهیۆنگ لەکاتێکدا هەناسەی بەتوندی دەدا وتـــی"مـــــــــن ئەڵێـــم لەمەترسیـــداین کوا ئۆتۆمبێـــل ؟؟"
بەهەموو هێزی هاواری کرد و چاوە توڕەییەکانی لەوانی دەڕوانـــی"هـــیچ ئۆتۆمبێلێـــک لەبەردەســـت نییە ! ئێـــرەش شارەزانیـــن ، ئەم دارســـتانە مەترسیـــدارە"
جێسی وتی کاتێک بەدەستی قژی خۆی کۆدەکردەوە"نـــــــــابـــێ ، نـــابـــێ ! ئەوە کـــۆتای ئێـــمە بێـــت !نـــەخـــــــــێــــــر نــــــــــــا !!"
جـــەنگکووک بەهەموو هــــــێزی هاواری کـــرد."هــــــێوربـــە مـــن چارەسەرم لایـــە "
جــــاک وتی بەخێـــرای و دەستی بۆ گیرفانەکانی بـــرد لەناو پانتۆڵەکەی و مۆبایلەکەی دەرهێـــناجـــەنگکووک و جیمیـــن و تای و جێسی بەسەرسوڕمانیەوە لەجاکیـــان ڕوانی چۆن ئەم مۆبایلەی دەست کەوت ؟
"دۆزەخ ! چـــۆن ئەوەت پێیـــە هاا"
جەنگکووک چاوەکـــانی ئاگریان لێدەباری و بەرەو ڕووی جاک ڕۆی .جێسی لەبەردەم جەنگکووک وەستاو قۆڵەکانی کردەوە بەئاماژەی نەڕۆیشتـــنی .
جەنگکووک بەبێ سەبری سەیری کرد و وتی
"تـــــــــۆ کێی تا لەســـەر ....."
جێسی ڕێگەی نەدا قسەبـــکات و کەوتە قســـە ."بـــەتەمای لـــێره بمریـــن ؟!"
بەچاوێکی توڕەوە لەجەنگکووکی ڕوانی .
هەردوکیـــان بەشەڕی چاو لەیەکیان ئەڕوانی .تا دەنگـــی تایهیـــۆنگ ئەوانی لەو شەڕە دەرهێـــنا
YOU ARE READING
100𝐃 𝐈𝐧𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 || سەد ڕۆژ لەناو مافیادا✔
Action"تـــەنهـــا ســـەد ڕۆژ! !" هەموو مافێـــکی ئەم پەرتوکـــە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم© نــــــوسەر:میـــنۆ Publish date:11/09/2020