"دەکـــرێ هەر هیـــچ نەبـــێ گرنگی بەخۆت بدەی"
جێسی وتی لەکاتێکدا توند قۆڵی جەنگکووکی گرتبوو کەدەیویســـت بڕوات و خۆی پڕ چەک کردبـــوو.
بەتیژیەوە چاوەکانیان لەیەکیـــان دەڕوانی"تـــەنها بۆت هەیـــە شوێنم بکەوی!"
جەنگکووک بەدان جیڕکردنەوەی وتی و بەتوندی تەکانی بەدەستی داو قۆڵی دەرهێـــنا لەدەســـتی و چەکەکەی خستە پشتی پانتۆڵەکەی.جێسی بەتوڕەیەوە قژەکانی بردە دواوەو چەکەکەی خۆی لەسەر مێـــزەکە هەڵگرت و بەهەمان ڕێگای جەنگکووکدا ڕۆی.
ـــــــــــــــــــــــــــجێســـــــــیــــــــــــــــــــــــ
نازانم پلانـــی چییه ؟ دوێنێ بریـــندار بوو! ئەمڕۆ دوبارە بەتەمای چ جەنگێکی تـــرە .
ئاخ دڵم!بەتوندی کێشام بەو دڵە گەمژەیەمدا کەبەڵێنێ پێدام قەت ئاشق نابێـــت!
ئاخـــر من گەمژەم شوێنـــی کوڕێکی لەخۆم گەمژەتر گەوتووم.
هەست دەکەم تەنیا کەســـم لەم جیهانە کەبەئۆتۆمبێلێک دەگەڕێـــم؟و کەس نییە لەژیانمدا و بێهودە دەسوڕێمەوە!هێشـــتا من و جیمین و تای و جاک بەدوای ئەوەوەیـــن وەک نابینایەک بێ ئەوەی بزانیـــن کەئەو بەرەو کوێمان دەبـــات.
بەردەوام لێوەکـــانم دەخۆم لەبیرکردنەوەم لەمەتەڵی جـــەنگکووک کەناتوانم هەڵی بێـــنم !
وەک دەریایەک نوقمم لەبیرکردنەوەدا ،هەمیشـــە لێوەکانم باجی بیرکردنەوەکانم دەدەن."تـــۆ بڕۆ ئەو لایـــە ، تایهیۆنگ تۆ لەپشت ئەو دارەوەبـــه و پشـــتی جـــاک بـــە . منیش لەگەڵ جیمین لێرە دەبیـــن و جێسیش لەپشتەوەی من و جیمین چاودێری کار دەبێـــت ،هەتا من ئاماژەی پەنجەتان بۆ نەکەم بەهیـــچ جۆرێـــک ناجوڵێن. بەهیـــچ جۆرێک "
جەنگکووک بەخێرای فرمانەکـــانی وت و هەریەکەیان بەڕێکەوتن بۆ شوێنی دیاریـــکراویان......
"ســـەرەتـــا بۆ هەردوولایـــە! "
جەنگکووک بەتایلەندی وتی لەگەڵ ئەو مافیایانەی کەلەبەرامبەری وەســـتاون و پڕ چەکن
لەدوای ئەو قسەیە جیمین ڕۆیشتە پێشەوە بەجانتایەک لەپارەوە! ؟
پیاوێکی ئەوانیش هاتە پێشەوەو بەجانتایەک پڕ لەماددەی هۆشبـــەر .
جانتاکانیان ئاڵوگۆڕکـــرد ."هیـــوادارم جارێکی تریش بازرگانیمان لەگەڵ بکەیتەوە"
سەرۆکی مافیا تایلەندیەکان وتی و بزەی کردجەنگکووک بەبزەیەکەوە وەڵامی دایەوەو لەپشتەوە دەستی دانابـــوو پەنجەکانی جوڵاند بۆ ئاماژە.
هەرکەجێسی پەنجەکانی ئەوی بینی و لەشوێنە شاراوەکەیەوە لەسەی سک پاڵکەوتبـــوو و قەناسەکەی دەســـتی پێبـــوو بەباشـــی چاوەکانی بۆ ئامانجەکەی دەگێڕاو بەڕێکـــی لەسەری وەســـتاند .
لەگەڵ پەنجەی جەنگکووکدا لەیەک چرکەدا دەنگی تەقەکەی تەواوی دارستانەکەی گرتەوە.
ڕێـــک بۆ یەکێـــک لەدەستە ڕاستەکانی سەرۆکەکە.
جیمین و جەنگکووک بەخێرای خۆیـــان دانەواند ..دەنگـــی تەقە بۆیە تەنها دەنگ لەو ناوەدا
جیمین لەژێر لێویەوە نەفرەتی دەکـــرد لەکاتێکدا لەژێر یەکێک لەسەوزەگیاکان خۆی شاردبۆیەوە کاتێک گوێبیســـتی پۆلیس بـــوو!
چـــۆن پۆلیس زانـــی؟جێســـی بەخێـــرای و هەموو هێـــزی ڕایـــکرد بەرەو ڕووی جاک و تایهیـــۆنگ .
بەدەنگی بەرز هاواری ناوی جاکی کرد کاتێک بینی لەداواوەی خەریـــکە گولەی لێدەدەن.
جێسی دەستپێشخەری کرد و گولەکەی تەقاند.
تایهیـــۆنگ و جاک بەخێرای دانەویینە ئەرزەکەو جێسی خۆی هەڵدایە لایـــان و
تەنها خۆیان شاردەوە لەسەر سک پاڵکەوتبوون و بەرزی گیاکە ئەوانی داپۆشیبـــوو."نەفـــرەت پۆلیس لەکوێەوە هات؟"
تایهیـــۆنگ وتی بەدەنگی بەرز لەبەر دەنگی گولە و دەستەکانی بەگوێیەوە بوو."نــــــازانـــم !!"
جێسیش بەهاوارەوە وەڵامی دایەوە هەر سێکیان لەدورەوە دەیـــان ڕوانـــی .بەپێی فەرمانی جەنگکووک بۆیان نەبوو بجوڵێن لەگەڵ ئەوەشدا جەنگکووک و جیمین دیارنەبـــوون !
جێسی لەهەر جارێک دەیویست ئەژنۆکانی هەڵبسێنێتەوەو بـــڕوا ،لەناو گەورەترین دودڵیدا بوو.
لەگەڵ ئەوەشـــدا مێشکی لای ئەوەبـــوو چۆن جەنگکووک ئەو بڕە پارەیەیی پێبـــوو!
لێرەدا پەتێـــک هەیە کەنازانـــێ سەرەکەی لەکوێدایە؟جەنگکووک و جیمین بەدوو ئاڕاســـتەی جیادا ڕۆیشـــتن لەکاتێکدا سەرۆکە تایلەندیەکە ئەمەی بەفێڵی جەنگکووک دەزانی ڕقێکی گەورەی لەدڵدا هەڵگرت و بەچەکەکەیەوە دوای جەنگکووک کەوت.
هەردووکیـــان لەناو دارەکاندا بەرامبەر یەک گولەیان دەتەقـــاند و دەڕۆیشتیشن.
جەنگکووک گولەیەک بەلای قۆڵیـــدا ڕۆی و ڕوشـــاندی بەخێرای دانەویەوەو پاڵی دایەوە بەدیوارەکەداو دەستی گرت بەلای قۆڵیەوە کەخوێنی لێدەڕۆی.
بەخێرای لای کردەوەو و دووبارە بەئاڕاستەی ئەودا تەقاندنی گولەکان.جیمین توانی سێ لەپیاوەکـــان بکوژێـــت و بەڕاکردنەوە بەرەو لای جەنگکووک ڕۆی.هاواری کرد
"دابنەوێ جــــــەنگکووک "
جیمین وتی و جەنگکووک کردی و جیمین گولەیەکی نا بەلای شانی پیاوەکەوەو بەخێرای لەگەڵ جەنگکووک ڕایان کـــرد ، لەکاتێـــکدا پیاوەکە بەردەوام بەلاشانی بریندارەوە و خوێن لێڕۆیشتنەوە دوایان دەکـەوت .ئۆتۆمبێلێـــک لەبەردەم جیمین و جەنگکووک وەستا. جیمین سەرەتا شۆکبـــوو!!
جەنگکووک پەلکێشی کردوو هەڵیدایە ئۆتۆمبێلەکە. هەرکەسەرکەوتن جێسی و تایهیۆنگ و جاکیشی تێدابـــوو!*هەرچـــی ڕوبــــــدات ڕازیـــت هەر لێیان خۆشبیـــت !*
.
.
.
.
بــــــــــــەردەوام دەبێـــــــــت
༻Mino༺
YOU ARE READING
100𝐃 𝐈𝐧𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 || سەد ڕۆژ لەناو مافیادا✔
Action"تـــەنهـــا ســـەد ڕۆژ! !" هەموو مافێـــکی ئەم پەرتوکـــە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم© نــــــوسەر:میـــنۆ Publish date:11/09/2020