ـــــــــجـــــــــەنگکـــــــــــــــووکــــــــــــ
دەســـتەکانم بەبەردەوامی و بەبێ پشـــوو ئەجـــوڵاند
هەرچــــــەندە ئەوانیـــش خەریـــکی لێکردنەوەی ئەو پەتە نەفرەتیـــانەبـــوون هێشـــتا هیـــچ کامان نەگەیشـــتبوویـــنە ئامانـــج .
دەمارەکانی پەنـــجەم هاواری ئازاریـــان دەکـــرد .
ســــــوری ئازار تەنگـــی پێهەڵچنیـــبوون .
هەســـتم بەشەکەتی پەنجەکـــانم دەکـــرد .
ســـوێند دەخـــۆم ناوەندی پەنجـــەکانم چیـــتر نەیاندەتوانی بنوشـــتێـــنەوە .
نازانـــــــــم چەند کاتژمێــــــرم تێپەڕانـــدووە .
تەنهــــــاو تەنها ئەو ئاســـنی قایشە نەفرەتییە .تـــاکە هیــــــوامە .
هەســـتــــــم دەکــــــرد وردە وردە هەریـــەکە لە جاک و جێـــسی لەتوانایاندا نەماو بەلاوازیـــەوە چـــاوەکانیـــان داخـــران !
ئەسڵــــــەن نازانم ماوەی چـــەندێـــکە ئێمە برســـین !
هەســــــتم بەبێ هیـــوای دەکــــــرد .
ڕووم لە تای کـــرد .کەزۆر بەشەکـــەت و هێزلێبڕاوی و ست ست دەستەکانی ئەجوڵاند .
وەک بــــــڵێی منداڵێـــک بێت و بەزۆر پێی بکەیـــت ."تــــــای تکـــایە خۆت بەدەســـتەوە مەدە "
بەڕویـــدا وتم تا هیوا لەدەســـت نەدا ،بـــەڵام ئەو هێندە لاوازبـــوو نەیدەتوانی وەڵامم بداتەوە تەنها بزەیەکـــی شکاوی بەڕومدا کرد .بەئاماژەی ئەوەی بەردەوام دەبــــــێت .پێــــــم وایـــە کاتی خەوتنمانە؟!
کاتژمێــــــرەکەی دەســـتم لێی نوســــــراوە
کاتژمــــــێر یـــەکی شـــەوە !
ئـــایـــا ئێـــمە شـــەو ڕۆژێـــکە لێرەیـــن ؟!
چــــــۆن دەکـــرێـــت ؟!
دواجــــــار لەکاتـــی زەردەپەڕی بەیـــانی بـــوو کەئێمە لەماڵی خۆمان بـــووین !
ئایـــا لەو کاتەوە لێرەیـــن ! واتە ڕۆژێـــکی تەواو و نیـــوەی شـــەو ؟!هەســــتم بەخوێـــن کرد لەپەنجـــەکانم دەچۆڕا !
ئاسنەکە پەنجەکانمی بریندارکردبـــوو !
پەنجەکانم لەناو ئەو برینەدا .ژانی ئەکـــرد و ئەکزایــەوە .لێوەکــــــانم دەگـــەست لەئازاری .
بـــەڵام نەخێــــــر ئەوە من نیـــم وابەئاســـانی وازبهێـــنم هێندەم نەماوە پەتە نەفرەتیە لەناو دەبەم .لەکـــــــــۆتایــــــدا پەتەکــــــە لاوازبـــوو .
پەستانی قورسم لەدەستەکانم کرد بەئاڕاستەی جیاو دژ لەیـــەک بەجۆرێـــک پەتەکەم کشـــاند و وام کرد ئەو تاڵە باریکانەی کەپێکەوە لکابوون و لاوازبوون ببچڕێن و چاوەکانــــــم تیشکی دڵخۆشـــی دەربکەن !
وەکـــــــــ ئازادییەکی ڕۆحـــی بوو .بەخێــــــرای هەوڵمدا و پەتەکانـــی قاچم و جەســـتەم لێکــــــردەوە .
یـــەکەم کەس بەڕووی جێسیـــدا ڕۆیشـــتم و پەتەکانم کردەوە هەرچەندە پەنجەکانم لەئازاردابـــوون ،بەڵام لەدڵخۆشیدا هەســـتم پێناکردن .
YOU ARE READING
100𝐃 𝐈𝐧𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 || سەد ڕۆژ لەناو مافیادا✔
Action"تـــەنهـــا ســـەد ڕۆژ! !" هەموو مافێـــکی ئەم پەرتوکـــە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم© نــــــوسەر:میـــنۆ Publish date:11/09/2020