I bili su srećni ...

2.6K 151 29
                                    

Bosim nogama gazila je po pokošenoj travi dozvoljavajući joj da je među prstima golica.
Pustila je da je poslednji put bajka zavede.
Hoće li to biti zaista poslednji put?
Da veruje u srećni do kraja života?
Hoće li zaista?

- Organizovala si sestri šta?

- Kraljevsku masažu, šta se čepiš!

- Molim te, ponovi!

Kalinu je iritirao Jovan. Bio je čovek na mestu, ali bilo je trenutaka da je imala osećaj kako se vratila kroz vreme i ostala u laganom Mir Jam romanu između dva rata. On je idealizivao romanse, on je romantizovao život, on je...
Zaboga, bio je lekar!
Trebao je biti realističniji u svojim stavovima, a on... Jovan je bio sušta suprotnost svim muškarcima koje su Anđa i Kalina poznavale, verovatno se Anđa zbog toga napokon i skrasila s njim.
Kalina je s druge strane znala da u životu nema idelanog, romantizovanog ili ... Ma nije bilo crno belo! Nijanse su tu...

- Anđica neće devojačko veče. Organizovala sam spa dok tebe Marko napija u nekoj kafani. Znaš, ti, Marko, ekipa, alkohol, sisate, prsate, dupaste na izvolte ribe! Dakle, idemo u spa. Ako se napiješ, ti plaćaš sve naše tretmane...

Podmuklo se smejala bacivši mu kosku. Njihove čarke su bile bezazlene, drugarske. Njihove su čarke bile fer.

Uživala je u spretnim rukama masera znajući da njena Anđa upravo ima masažu nazvanu "Četiri ruku". Zamišljala je kako je zanimljivo iskustvo opustiti se pod rukama iskusnog muškarca sve vreme uživajući u umeću žene koja je peglala njena leđa. E, sada je tu maštariju prevela u dva para muških ruku "iz tuđe kuće" i sve njene misli su poletele ka Vladi.

- Očekuju nas na manikiru i pedikuru za deset minuta! - objavi jedna od devojaka, od ukupno šest koliko su bile u spa centru.

- Može...- mumlala je jedva podignuvši glavu - Samo da mi ne uvale onaj zeleni smudi. Ne mogu da sisam biljke!

- Ne brini, Kali, već smo obezbedile sve...

I jesu.
Igrom slučaja jedna od devojaka je znala vlasnicu spa centra i nije joj bilo teško da ostatak plana sprovedu u delo.

Kozmetičke stolice bile su poređane u polukrug i na svakoj sedela je po jedna devojka. Buduća mlada, sedela je u samom centru.
Devojke su im masirale stopala, lakirale nokte kada se u prostoriji pojavio muškarac u lekarskom mantilu.
Osvrtao se levo, desno, zbunjeno gledajući gde su vrata, a muzika je u pozadini davala neku notu mističnosti.

- Jadničak, šta mu se desilo?- pitala je Anđa pomerajući krastavac sa čela.

- Mislim da je pogrešio prostoriju - crvena u licu od nekakave ružičaste maske, Kalina je nehajno odgovorila.

Muzika je stala.
Svetlo je utihnulo, samo da bi se zatim i ambijentalno osvetljenje promenilo.

Jak ritam čuo se iz zvučnika i Anđa je shvatila da je preveslana.

Narednog dana, pokušavajući da smiri nalete smeha od sećanja na pređašnju noć, Kalina je samoj sebi nalazila zaduženja. Iako je sama došla u kuću svojih roditelja, znala je da će se malom Vladi i njoj ubrzo pridružiti i Vladan.

- Muka mi je!

- Ko te je terao da pojedeš krastavac?

- Jeo mi se krastavac!

- To što si trudna ne znači da treba da pojedeš masku za lice iz spa centra! Idiote! - smejale su se sestre, bezbrižno, kao onda kada su bile devojke.

Utešna nagradaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora