main suspect : park jimin
hometown : busan , korea
family member : -
current age : 26 years old
current location place : -"aishhh !!!! apalah yang susah sangat nak tangkap penjahat tak guna tu !!" kata salah seorang detektif di balai polis terbesar dikawasan situ .
"b-bawak bertenang tuan . kita ada banyak lagi masa-" sebelum sempat pembantunya hendak meneruskan perbualan dia telahpun mencelah .
"aku nak kau cari jantan tu sampai jumpa tak kira apapun yang jadi faham ?!!!" tengking detektif itu yang dikenali sbg detektif yeonjun .
yeonjun menarik kolar pembantunya kasar smbil merenung tajamnya .
"b-baik tuan ." balasnya gagap . pembantunya yang dikenali sbg kai terus berlari keluar dripada bilik siasatan tersebut .
yeonjun mengeluh panjang sambil memegang dahinya yang sedikit berpeluh itu . dia tidak boleh biarkan penjenayah itu bebas berlegar-legar di korea mmndgkan penjenayah tersebut sangat membahayakan dan licik sehingga mampu memperdayakan ramai orang . dia cuba untuk menangkap jimin beberapa kali namun dia selalu menemui jalan untuk meloloskan diri . boleh dikatakan ia adalah kes pertama yang susah untuk diselesaikan walaupun diambil alih oleh detektif profesional yang lain .
tiba-tiba seseorang menelefonnya .
sebaik sahaja dia melihat id caller tersebut dia tersenyum lalu mengangkat panggilan tersebut .
YOU ARE READING
ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE}
Fanfiction𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖎'𝖒 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑 - 𝖐𝖆𝖓𝖌 𝖞𝖔𝖔𝖗𝖆