FLASHBACK*
"y-yoora-ah....a-aku minta maaf . maaf sbb s-sentiasa menyakiti kau . a-aku....aku cintakan kau sangat-sangat , kang yoora ." ucap jimin sebelum menutup matanya mmndgkan kepalanya mulai rasa pening dan mual akibat fobia dengan kebakaran tersebut .
"jimin-ah , bangun ! jimin-ah !! andwae , awak tak boleh mati ! jimin-ahh !!!!!!" jeritnya sambil menangis teresak-esak apabila tiba-tiba sepasukan bomba datang menyelamatkan mereka berdua .
END FLASHBACK*
"andwae.....jimin-ah...ANDWAE !!!" jerit yoora serta merta bangun dripada tidurnya .
satu badannya habis berpeluh kerana mimpi tersebut . dia segera menghembus nafas sedikit cemas dengan perkara itu . telah 3 tahun dia cuba untuk melupakan kejadian tersebut namun ianya tetap menghantuinya .
kebakaran itu.....pada saat terakhir jimin mengungkapkan rasa cintanya padanya . dia amat kesal kerana ianya kali terakhir dia berjumpa dengannya .
yoora mengalirkan air matanya .
"kenapa awak muncul dalam mimpi saya jimin-ah ? cukuplah sampai disini . saya tak mampu tahan rasa sebak didada ini kerana merindukan awak . tolonglah jangan berlegar difikiran saya . tolonglah !" katanya seorang diri duduk diatas katil sambil menepuk dadanya perlahan .
tiba-tiba jungmin masuk kedalam biliknya .
"eomma ? kenapa menangis ni ?" soalnya pelik .
yoora memandang anaknya langsung menambahkan kesakitan didadanya .
wajahnya sangat mirip dengan ayahnya menambahkan rasa rindu padanya .
"jungmin-ah.....sini sayang ."
jungmin menuju kearah yoora langsung diraihnya tangan jungmin memeluknya erat .
"eomma kenapa ni ? ada apa-apa yang terjadi ke ?" jungmin risau dengan eommanya .
"takde pape sayang . eomma cuma bermimpi buruk je ." balas yoora sambil mengilap air matanya .
jungmin meleraikan pelukan tersebut lalu mengilap lembut air mata eommanya .
"eomma janganlah menangis . jungmin kan ada ? sekarang eomma peluk jungmin puas-puas . mesti mimpi tu jahat sangat kan dengan eomma sampai eomma menangis macam ni ?" katanya .
yoora tersenyum lemah lalu mengangguk perlahan .
jungmin memeluk yoora erat .
"shh.....takde papelah . em jum kita turun sarapan lepastu bersiap-siap . aunty momo kan dah ajak kita pergi camping hrini ?" kata yoora memaksakan senyuman .
"eomma okay ? kalau eomma rasa tkde mood kita boleh pergi kemudian hari ."
yoora menggelengkan kepala .
"takpelah sayang , kan eomma kata okay ? dah now jum . nnt lambat pulak kita nak sampai kesana ." balasnya .
jungmin hanya mengangguk faham . mereka berdua turun kebawah dan bersarapan .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HYUK POVhyuk melawati kubur mendiang isterinya itu sebaik sahaja pulang ke kampung halamannya .
"taehee-ah abang ni . dah lama kan kita tak berjumpa ?" hyuk mengusap gambar yang terletak dibatu itu .
YOU ARE READING
ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE}
Fanfiction𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖎'𝖒 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑 - 𝖐𝖆𝖓𝖌 𝖞𝖔𝖔𝖗𝖆