RUINING THE PLAN

52 3 0
                                    

KEESOKAN HARINYA

yoora bangun dripada tidurnya dan melihat mr han terbaring diatas sofa smbil berpeluk tubuh .

tiba-tiba dia berasa mual dan loya . dia dengan segeranya pergi ketandas dan muntah kedalam mangkuk tndas .

dia mmbasuh mulutnya lalu mengerutkan dahi .

kenapa dia rasa tak sedap badan semacam ni ? ke sbb dia tak makan dripada semalam ?

selepas itu dia keluar dripada tndas dan berjalan kearah mr han .

dia mengerutkan dahi .

baik pulak lelaki ni tknak tidur sebelah dia . sampai sanggup kesejukan pulak tu . dia pulak keliru sama ada mr han ni baik ataupun tidak . betul ke mr han ni pernah apa-apakan anak dia sendiri ?

yoora hanya mmndgnya apabila tiba-tiba mr han membuka matanya mmndg tepat padanya mmbuatkan dia sedikit terkejut .

"w-what ?" soal yoora sedikit terkejut .

"puas tengok wajah tampan saya ?" sakatnya .

yoora mengebilkan matanya berkali-kali langsung tergelak sinis .

"hahahaha im admit that you're so fine good looking ass guy but nope , im not here to see your fucking face . just wonder what time it is , looks like we missed our breakfast ." balas yoora lalu ingin bgun apabila tiba-tiba mr han menarik tgnnya mmbuatkan dia jatuh keatas badannya .

mata mereka saling bertentangan .

yoora mengebilkan matanya berkali-kali .

"where are you going ?"

"f-find some food ofcourse ." balasnya .

mr han tersenyum sinis lalu mendekatkan bibirnya sedikit pada bibir yoora .

"well i can give you my lips as a food ." cadangnya .

yoora tergelak sinis .

"hahahaha funny but i cant eat your lips , mr handsome ." balasnya .

mr han menyelak rmbutnya lembut smbil tersenyum .

"but you can bite it right ?"

yoora menelan air liurnya sedikit gugup . boleh tahan jugak mamat ni cuba nk try dia .

yoora tersenyum sinis langsung membelai rmbut mr han .

"i'll give it to you later if you want but right now i want to get some food so shall we ?" kata yoora tersenyum lebar .

mr han mmbls senyumannya .

"ofcourse , darling ."

langsung mereka berdua keluar untuk bersarapan .

"cantik tempat ni !" teruja yoora mmndg suasana di restoran tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"cantik tempat ni !" teruja yoora mmndg suasana di restoran tersebut .

mr han tersenyum padanya .

 ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE} Where stories live. Discover now