jimin memandang makam yoora tanpa sebarang emosi . sepertinya hatinya masih tidak dapat menerima kenyataan yang yoora bukan sahaja telah meninggalkannya namun telah pergi dari hidupnya buat selama-lamanya .
jimin menatap gambar yoora dibatu tersebut sambil mengalirkan air mata .
"yoora-ah.....kenapa awak yang pergi dulu ? kenapa bukan saya ? saya tak mampu hidup tanpa awak sweetheart . i just cant live without you ." ucap jimin menepuk dadanya berkali-kali .
"sepanjang hari saya sentiasa fikirkan bahawa sayalah dalang semua ni . sayalah punca awak melalui kehidupan seperti ini . andailah kita tak berjumpa dahulu , awak takkan terseksa sampai macam ni sekali . mianhae , yoora-ah ." sambungnya menangis teresak-esak .
chaeyoung hanya memandang jimin daripada jauh kelihatan sedih .
betapa sayangnya dia terhadap kekasih lamanya itu .
5 HARI YANG LALU
"TOLONG !!!!! ADA BUNYI TEMBAKAN DITINGKAT ATAS !" jerit salah seorang tetamu disana .
jimin dengan peliknya memandang sekeliling .
terlihat hanya momo dan jungmin didewan tersebut .
dia dengan cepatnya pergi ketempat kejadian dan berdiri terkaku setelah melihat mayat yoora dan kim beom berlumuran darah menukarkan warna air kolam tersebut .
dia berlari turun kebawah lalu segera turun kedalam kolam mengambil mayat yoora yang terapung didalam kolam itu .
dia menariknya ke daratan lalu menekan dadanya berkali-kali mengharapkan dia masih bernafas namun jantungnya tidak berdetak .
dia memeluk yoora erat sambil menangis teresak-esak .
"andwae , irheonna yoora-ah . awak tak boleh tinggalkan saya macam ni . saya cintakan awak sayang . tolong hidup demi saya . demi anak kita , tolong saya mohon pada awak . saya minta sangat pada awak , bangun yoora-ah . bangun !!" katanya merayu padanya namun semuanya hanya sia-sia .
kerana tembakan tersebut organnya tidak mampu berfungsi dengan baik dan terus membunuhnya .
chaeyoung yang baru sahaja sampai disitu menutup mulutnya terkejut melihat kejadian tersebut .
jungmin dengan lajunya berlari kearah eommanya sambil menangis .
"eomma andwae ! jangan tinggalkan jungmin ! jebal , jangan mati eomma ! andwae !!!" meraungnya .
jimin dengan lajunya memeluk jungmin sambil mencium dahinya bersama yoora .
tidak lama selepas itu ambulan pon sampai dan membawa mayatnya
ke hospital .
YOU ARE READING
ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE}
Fanfiction𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖎'𝖒 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑 - 𝖐𝖆𝖓𝖌 𝖞𝖔𝖔𝖗𝖆