PREGNANCY

64 3 0
                                    

yoora tergamam sebaik sahaja dia melihat pregnancy test tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

yoora tergamam sebaik sahaja dia melihat pregnancy test tersebut .

"t-tak mungkin....tak mungkin aku mengandung ." katanya tidak percaya dengan apa yg dilihatnya .

dia mengandung pada waktu sebegini ? anak jimin ?

"a-andwae , jimin tak boleh tahu yang aku mengandung . d-dia takkan sukakannya ." katanya sendirian kelihatan buntu .

"kenapa ? kau takut dia tahu kau mengandungkan anak dia ?" soal hyuk .

"dia tak sukakan budak-budak . kalau dia dapat tahu aku mengandungkan anak dia , dia pasti akan suruh aku gugurkan kandungan ni . a-aku...."

"awak bersedia untuk menjadi seorang ibu ?" celah yeonjun .

"no ! im not ready yet b-but i cant take abortion . t-this is my first time to have a baby with his child ." balasnya .

"kalau mcmtu apa pilihan kau skrg . pulang ke pangkuan dia dalam keadaan begini ataupun menetap disini sehingga kami menjumpainya ." kata chaeyoung .

yoora mmndgnya .

"dia dapat meloloskan diri ?" soalnya .

"ye , seseorang menyelamatkannya nmun kami tidak dapat menjejaki lokasinya ." kata yeonjun .

yoora mengerutkan dahinya .

siapa lagi yang mmpu menyelamatkannya ? adakah dia mmpunyai orang dalam yang lain tnpa pemberitahuannya ?
.
.
.
.
.
.
.
PARK JIMIN POV

jimin membuka matanya perlahan dan melihat dirinya berada disebuah gudang yang kosong .

dia mmndg dirinya yang telahpun diikat ketat dikerusi .

siapa yang menculiknya ini ?

tiba-tiba terdengar bunyi tapak kasut menuju masuk kedalam gudang .

rupanya ia adalah kim beom . dia berdiri dihadapan jimin smbil tersenyum lebar .

"wahh , park jimin ! penjenayah psychopath yang paling dikehendaki dekat korea ni akhirnya tewas dihadapan aku sekarang ni dalam keadaan tidak berdaya . im impressed !" sinisnya smbil bertepuk tgn .

jimin tergelak sinis .

"kau rupanya yang culik aku . hahahaha apa sebenarnya tujuan tuk kau culik aku ? kau nak bunuh aku ?" soalnya .

"hahahaha well ikotkan hati aku , nak je aku bunuh kau skrg tapi it will not be fun without a lil drama right so why not aku seksa kau dulu ? mesti seronok kan ?" bisiknya mendekatkan wajah pada jimin .

jimin mmndgnya tajam .

"kau nak apa sebenarnya ?"

"hm....aku nak apa eh ? well kau ingat tak yang aku pernah suka dekat yoora dulu . mesti kau ingatkan ? saat aku meniduri perempuan kau tu , kau mesti rasa mcm nak bunuh jer aku time tu kan ?" balasnya .

 ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE} Where stories live. Discover now