YOORA POV
aku bersiap-siap memandangkan pada malam ini aku akan berjumpa dengan mr han lelaki tua ganyut tu .
aku menyolek dan memakai gaun tersebut . tiba-tiba seseorang mengetuk pintu bilikku .
ianya adalah jimin .
"am i disturbing you my sweetheart ?" soalnya dgn nada lembut .
"nope ."
dia tersenyum kecil langsung aku menoleh mmndgnya . dia mengebilkan matanya sedikit terkejut dgn penampilanku . ini kali pertama dia melihat aku memakai warna gaun selain hitam .
"how do i look ?" soalku tersenyum riang .
jimin mendekatkan dirinya sedikit padaku lalu merangkul pinggangku .
"you look fascinating tonight ." pujinya mmndg kedua-dua anak mataku .
aku tersenyum malu .
"hmm but dont you mad because tonight im gonna seduce some old man for this plan ." kataku sinis smbil merangkul lehernya .
dia tersenyum sinis langsung membelai pipiku .
"kau cuma goda dia semata-mata demi rancangan niey . dan aku tahu kau takkan cuba buat perkara yang aku tak suka kan ?" balasnya .
"hmm kalau saya buat jugak ?"
jimin hanya tersenyum smbil membelai leherku apabila tiba-tiba dia mencekik leherku sedikit kuat .
"akk-"
"jadi kau layak menerima hukuman yang setimpal kan ?" katanya dingin nmun senyuman sinisnya masih tertampal diwajahnya .
"b-baik ." kataku smbil menepuk tgnnya sedikit laju .
dia melepaskan leherku langsung tersenyum lebar .
"goodluck my sweetheart . enjoy your night ." kata jimin sebelum beredar .
yoora hanya mmndgnya tajam .
ada kalanya jimin akan berkasar padanya sekiranya dia tidak mendengar perintahnya nmun kerana sayang padanya dia hanya menuruti sahaja .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE}
Fanfiction𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖎'𝖒 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑 - 𝖐𝖆𝖓𝖌 𝖞𝖔𝖔𝖗𝖆